« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
سرپرست شهرداری دوگنبدان خبر داد:
عملیات اسفالت پنج راه سیمرغ در بامداد روز جمعه توسط نیروهای شهرداری انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از گچساران؛ عملیات اسفالت پنج راه سیمرغ در بامداد روز جمعه توسط نیروهای شهرداری انجام شد.


سرپرست شهرداری دوگنبدان با اعلام این خبر گفت: خدمات رسانی به شهروندان و رسیدگی به معابر و خیابانهای سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری همچنان ادامه دارد.

سجاد نویدی نیا تصریح کرد :شهرداری به عنوان دستگاه خدمات رسان وبر حسب وظیفه ذاتی خود سعی در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان ره در دستور کار خود قرار داده است.


وی با اشاره به پروژه پنج راه سیمرغ (زندان) گفت : اصلاح هندسی این پنج راه و هوشمند نمودن این مسیر در دستور کار مدیریت شهری دوگنبدان قرار گرفت که با اسفالت مسیر مذکر پروژه تکمیل گردید.

مهندس نویدی نیا تصریح کرد: باتوجه به اینکه مسیر مذکور یکی از پرتردد ترین مسیرها می باشد عملیات آسفالت در نصف شب و  بامداد روز جمعه انجام شد تا باعث ترافیک و مانع تردد نگردد.


وی افزود:تبدیل این میدان به پنج راه و مجهز نمودن آن به چراغ راهنمایی هوشمند نقش مهمی در ایمن سازی و روان سازی آن محدوده ایفا می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: