« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
در مراسم شب شعر انقلاب و بازدید از نمایشگاه کتاب فجر عنوان شد؛
فرماندار لنده گفت: شاعران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دستاوردها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان معرفی کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:جلال دانش فرماندار لنده در مراسم شب شعر انقلاب و بازدید از نمایشگاه کتاب فجر انقلاب که به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد گفت: شاعران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دستاوردها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان معرفی کنند.


وی با اشاره به اهمیت شعر و شاعری و رسالت خطیری که این هنرمندان به عهده دارند اظهار داشت:اگر می بینید حضرت آقا وقت می گذارند و ساعتها در محفل شاعران می نشینند بخاطر درک صحیحیی است که نسبت به ادبیات و شعر و شاعران دارند.


رئیس شورای اداری شهرستان لنده افزود فرهنگ بخش جدایی ناپذیر زندگی ماست باید رویکردها را با اولویت فرهنگ در شهرستان تغییر بدهیم؛ و مطالبات عمومي را بر مطالبات شخصی ترجیح دهیم.


لازم به ذکر است که به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده شب شعری با عنوان "فجر جاوید" با حضور مسئولین و اهالی شعر و ادب برگزار گردیده همچنین نمایشگاه کتاب فجر و عکس انقلاب به مناسبت ایام دهه مبارک فجر  با بیش از 1000 عنوان کتاب با موضوعات قرآن وادعیه، مذهبی ، ادبیات، خانواده وتربیت کودک، روانشناسی ، رمان، کودک ونوجوان، علمی ، تاریخی از 14 لغایت 28 بهمن ماه راه اندازی که  علاقه مندان  می توانند در تایم اداری از نمایشگاه واقع درمحل ارشاد اسلامی بازدید نمایند.


فیلم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: