« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
نپایگاه خبری آوای رودکوف: ماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی؛ میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت:


متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

عَلِیٌّ مَعَ الْحَقِّ وَالْحَقُّ مَعَ عَلِیٍّ

میلاد علی (ع) طلوع آفتاب عدالت وشجاعت وفصاحت وسخاوت است ، حتی بلیغ ترین بیان ها از تبیین ابعاد شخصیت این اعجوبه ی اعصار عاجزند . 

بسیار مسرورم که این روز فرخنده را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه ،مقام معظم رهبری و همه ی عدالت طلبان جهان ،خصوصا عالم تشیع و پدران و مردان سرزمینمان  تبریک وشادباش عرض کنم . 

اینجانب به عنوان خادم مردم همواره کوشیدم تا در رفتار وگفتار پیرو آن یگانه دورانها بوده ودراین روز مبارک از درگاه احدیت برای خود وسایر کارگزاران نظام اسلامی ،سعادت وتوفیق پیروی از مرام ومسلک آن بزرگوار را که همانا صداقت درگفتار ،امانت در امارت وعدالت در قضاوت وخضوع درعبادت است را آرزو کنم و از خداوند میخواهم توفیق دوام ولایتمداری ، مردمداری ، غیرت و خدمت صادقانه به مردم و مملکت را همچون سردار بزرگ اسلام شهید  قاسم سلیمانی به همه خدمتگزاران عنایت فرماید . 

سید محمد موحد 
نماینده ی مردم شریف کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: