« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
انتصاب؛
خداخواست بهرامی خشاب بعنوان مدیر جدید مخابرات شهرستان بهمئی منصوب و معرفی شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی؛ فرماندار بهمئی در مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید مخابرات این شهرستان گفت: سهل انگاری در خدمت به مردم پذیرفتنی نیست،  امری که طی این سالها گلایه شهروندان و مردم را  از مشکلات متعدد مخابراتی به همراه داشته است که علاوه بر ایجاد مشکلات برای قشرهای مختلف، در بحث آموزش به دانش آموزان و دانشجویان هم در حوزه اموزش ضربه وارد کرده است. 


علی  محمدی  با اشاره به مشکلات متعدد مخابرات شهرستان در گذشته، عدم توجه به امور زیر بنایی این نهاد مهم جهت خدمت رسانی به مردم، قطعی مکرر اینترنت و  تماس های تلفن همراه و ثابت گفت :  انتظار می رود مدیر جدید در راستای رفع مشکل ارتباطی و مخابراتی مناطق مختلف شهرستان اقدام کنند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند. 

وی ضمن تقدیر از زحمات سیاوش جهانیان مدیر سابق شرکت مخابرات بهمئی، خداخواست بهرامی خشاب که پیش از این از کارکنان با تجربه و تحصیل کرده شبکه مخابرات منطقه بوده را بعنوان مدیر جدید مخابرات بهمئی معرفی کرد. 


خدا خواست بهرامی خشاب دارای مدرک کارشناسی برق قدرت، دانشجوی ارشد مخابرات می باشد که مدت ۱۶ سال در اداره مخابرات مشغول کار هست،  ۲ سال در مایکرویو شهرستان گچساران و که به صورت موازی حدود ۱۴ سال کارشناس و رئیس مرکز شهید مدرس لیکک بودند. 
وی متولد هفتم مرداد ماه ۱۳۵۴ می باشد.

هفت سال دهیارشهرک ولیعصر ، دهیارنمونه شهرستان، رتبه اول فنی دهیاران ، جانشین پایگاه  بسیج شهید طیبی ، دوسال سابقه سرپرستی واحدبرق  شرکت عمرانی بتون عرشه ، کارگزار صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایر بمدت  7سال و ناظر شورای نگهبان درانتخابات از دیگر  فعالیت های اقای خداخواست بهرامی خشاب است.

سیاوش جهانیان مدیر پیشین مخابرات شهرستان از جوانان ارزشمند و فعالی است که در این سالها زحمات زیادی را در حوزه مخابرات و ارتباطات صورت داده است. 


برای جناب جهانیان در عرصه زندگی و امور کاری آرزوی سلامتی و موفقیت داریم. 

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: