« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
یک بدعت غلط ؛ لطفا به افکار عمومی پاسخ دهید....
اخیرا پل روستای موگر از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده با حضور معاون عمرانی استاندار و مسولان کهگیلویه و بدون حضور مسولان لنده ای کلنگ زنی شد!!!!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛اخیرا پل روستای موگر از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده با حضور معاون عمرانی استاندار و مسولان کهگیلویه و بدون حضور مسولان لنده ای کلنگ زنی شد!!!!


مطابق اظهارات مسولان فرمانداری و اداره راه شهرستان لنده روستای موگر کما فی السابق و از قدیم الایام تا کنون برابر تقسیمات کشوری در حوزه استحفاظی بخش مرکزی شهرستان لنده قرار دارد و همین چند روز پیش فرماندار لنده از این روستا بازدید نموده و اعتبارات ساخت پل این روستا از طریق نهاد آبادانی و پیرفت شهرستان لنده تامین گردیده و اگرچه تامین اعتبار دیگری برای احداث این پل جای بسی خوشحالی دارد اما اینکه کلنگ زنی در حوزه استحفاظی یک شهرستان بدون حضور مسولانی تابع صورت گیرد یک بدعت غلط محسوب می شود که انتظار می رود هم فرماندار محترم کهگیلویه و هم فرماندار لنده در این خصوص به مردم توضیح دهند علت این بدعت چه بوده و چرا چنین اتفاقی افتاده است!!!!!

البته سکوت فرماندار لنده نیز در این خصوص نیز جای تامل دارد که امیدواریم  ایشان نیز در این خصوص توضیح لازم را به مردم بدهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سیده خدیجه علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
ازقدیم گفتند تاآب حاضره تیمم باطله
مگه لنده خودش مسؤل نداشت که مسؤلین دهدشت کلنگ زنی کنن براش
علت این بدیت ان شاءالله توضیح داده بشه والبته به صورت واضح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
واکنش مسولان لنده خواندنی خواهد بود ؛ واقعا متاسفم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: