« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
شهروند خبرنگار؛
وضعیت نانوایی ها، قصابی ها، اصناف، ورودی های شهر ، افزایش آسیب های اجتماعی و ده ها معضل دیگر یاسوج را به شهری بدل کرده است که باید به حال آن گریست.
 پایگاه خبری آوای رودکوف-شهروند خبرنگار :بعد از نانوایی ها و نان های بی کیفیت، حالا نوبت قصابی ها رسیده است تا با خیال راحت با هر قیمتی که دوست دارند گوشت را به مردم عرضه کنند. گویا مسئولان خسته شده اند و آنقدر بازار بی صاحب شده که قصابان خود دست به کار شده اند و قیمت گوشت را تعیین می کنند.


گزارش امروز شبکه دنا از وضعیت قصابی های شهر یاسوج به خوبی نشان داد که بازار به طور کامل به حال خود رها شده است و گاهی مسئولان برای کاهش اعتراضات و فشار افکار عمومی بازدیدهای میدانی از سطح بازار یاسوج را انجام می دهند و کم کم آب از آسیاب می افتد و روز از نو روزی از نو.

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد می خواهند با چهار بازرس بازار را ساماندهی کنند اما هیچگاه موفق نبوده اند و این چرخه معیوب همچنان ادامه دارد و دود آن به چشم مردم می رود.

مدت هاست که نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت تاسف بار بازار یاسوج ابراز نگرانی می کند و جان مردم نیز به لب رسیده است اما مدیران خوش خیال گوششان به این فریاد ها و اعتراض ها بدهکار نیست. 

شهر یاسوج این روزها پر از مشکلات و معضلات است و  هیچ برنامه مدون و تاثیر گذاری از سوی مسئولان دیده نمی شود.

وضعیت نانوایی ها، قصابی ها، اصناف، ورودی های شهر ، افزایش آسیب های اجتماعی و ده ها معضل دیگر یاسوج را به شهری بدل کرده است که باید به حال آن گریست. 

از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود مدیران بی رمقی که از ساماندهی و تعیین تکلیف قیمت گوشت عاجز  مانده اند و هر یک دیگری را مقصر می داند را کنار گذاشته و مدیران جهادی،انقلابی و پاسخگوی به مطالبات به حق مردم را وارد چرخه مدیریتی نماید.

جناب آقای دکتر احمدزاده با بسیاری از این مدیران فعلی امیدی به تغییر و تحول و توسعه نداشته باشید چرا که هیچ خروجی مثبتی از عملکرد آنها در جامعه دیده نمی شود و گزارش های خبرنگاران هر روز فاجعه ای را به تصویر می کشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین