« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
مدیران کل سابق و جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تکریم و معارفه شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج؛سیدجواد هاشمی مهر در جلسه تکریم و معارفه مدیران حوزه اجتماعی استانداری با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات اجتماعی برای پایداری امنیت اجتماعی، تاکید کرد: حوزه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیش از پیش به دنبال ارائه راهکار و اقدام مناسب در جهت مقابله و پیشگیری از بروز آسیب ها و معضلات اجتماعی در استان باشد.


وی با بیان اینکه، برخی از آسیب‌های اجتماعی ریشه دار شده اند، اظهار داشت: ظرفیت‌های انسانی بالایی از جمله سمن ها داریم که اگر به خوبی پای کار بیایند در کاهش و ریشه کنی ناهنجاری ها موثر خواهند بود. 

هاشمی مهر تاکید کرد: هرگز نباید نسبت به مسائل و مشکلات جامعه بی تفاوت باشیم، چون یکی از مهمترین علل و عوامل گسترده تر شدن مشکلات اجتماعی و جامعه، احساس مسئولیت نکردن و بی تفاوتی اجتماعی است.


وی با بیان اینکه، وظایف حوزه اجتماعی و فرهنگی گسترده و معضلات و انحرافات اجتماعی هم بی شمار است، گفت: بدون بررسیِ علمی، علل وعوامل آسیب های اجتماعی نمی توان در جهت حل و رفع آن با درمان مقطعی و غیر ریشه ای موثر عمل کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: ترویج سبک و فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی مورد تاکید است و می تواند در پیشگیری از معضلات اجتماعی مطلوب باشد.


هاشمی مهر تاکید کرد: آسیب های اجتماعیِ متعدد خودکشی، طلاق، اعتیاد به موادمخدر و خشونت ها تاثیرات مخربی در جامعه دارند و باید علل غالب آن مورد توجه واقع گیرد. 

وی، خشونت را معضلی بزرگ و ریشه دار در استان بیان کرد و افزود: هر چند کارهای ارزنده ای برای مقابله با آن شده است اما درمان واقعی این آسیب نیازمند تلاش بیشتر و استفاده از تجربیات، دانش و اندیشه بزرگان دارد.  

در این نشست مسعود نوری به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد و از حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل سابق تقدیر به عمل آمد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: