« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
با حضور مسوول اسلحه و مهمات و مواد ناریه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهمئی انجام شد؛
با راه اندازی شعبه اسلحه، مهمات و مواد ناریه در شهر لیکک بهمئی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان ، دیگر نیازی به مراجعه به مرکز اُستان و شهرستان های همجوار و صرف هزینه های سنگین نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛مرکز اسلحه، مهمات و مواد ناریه شهرستان بهمئی ، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان با حضور سرهنگ سبزی مسئول اسلحه و مهمات و مواد ناریه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سرهنگ سید علی معصومی مسوول معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فتح استان ، علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ،  سرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، اعضای شورای تامین ، مسئولان و با حضور جمعی از پرسنل و بسیجیان راه‌اندازی شد.


مسوول اسلحه و مهمات و مواد ناریه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهمئی در این مراسم با ابراز خرسندی از راه اندازی این مرکز و شعبه گفت: مردم می توانند با حضور در شعبه اسلحه، مهمات و مواد ناریه سپاه شهرستان بهمئی ، خدمات مختلفی را دریافت کنند و دیگر نیازی نیست به مرکز استان مراجعه کنند.


سرهنگ سبزی با بیان اینکه ، علی محمدی فرماندار بهمئی که پیش از این به عنوان فرمانده سپاه شهرستان مشغول فعالیت بودند ، برای این مرکز و شعبه تلاش کردند و با برنامه ریزی و اقدامات ایشان کارهای اساسی و ضروری برای راه اندازی این مرکز و شعبه اسلحه ، مهمات و مواد ناریه شهرستان صورت گرفت افزود: با تفاهم نامه‌های صورت گرفته مقرر شد به منظور خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمت به مردم شهرستان بهمئی  شعبه اسلحه و مهمات ، خدمات متنوعی ارائه دهد.


علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این مراسم با اشاره به اینکه ، با راه اندازی این مرکز دیگر نیازی نیست مردم ، عشایر و دارندگان اسلحه به مرکز استان مراجعه کنند گفت : صرفه جویی در هزینه های سفر به مرکز استان ، جلوگیری از هزینه های گزاف ، پرهیز از ترددهای غیرضروری ، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان ، کاهش هزینه های ایاب و ذهاب ، کاسته شدن خطرات جاده ای ، تسریع در انجام اُمور دارندگانِ اسلحه ، انجام اُمور در کمتر از یک روز و جلب رضایت شهروندان از مزایای اجرای این طرح است.


علی محمدی از سرهنگ سبزی مسوول اسلحه و مهمات و مواد ناریه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور خواست که در حوزه های مختلف و بویژه تامین تجهیزات و لوازم نهایت همکاری را برای ارائه خدمت به مردم بهمئی داشته باشند.


وی گفت : باتوجه به فاصله 4 ساعته شهرستان‌ بهمئی با یاسوج مرکز اُستان کهگیلویه و بویراحمد و وجود مشکلاتی در سالهای اخیر ، از جمله قطعی مکررِ سایت بارگذاری اطلاعاتِ افراد و خطرات و تصادفات جاده ای،  این مرکز می تواند از هر نظر حائز اهمیت باشد.


سرهنگ مهدی غلامی نژاد هم در این مراسم با تقدیر از  پیگیری های سرهنگ محمدی فرمانده پیشین سپاه پاسداران بهمئی  و قدردانی از سرهنگ سبزی مسوول اسلحه و مهمات و مواد ناریه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدیریت اسلحه ، مهمات و مواد ناریه در سپاه پاسداران بهمئی آماده استقبال از شهروندان و دارندگان اسلحه های مُجاز هست.


سرهنگ سید علی معصومی ، مسوول معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فتح استان هم در این مراسم از آمادگی خود برای تامین ضروریات و امکانات لازم برای اهالی دیار بهمئی خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مدیریت اسلحه ، مهمات و مواد ناریه واقع در مرکز سپاه پاسداران شهرستان بهمئی علاوه بر تمدید پروانه حمل سلاح خود ، از دیگر خدمات این مرکز استفاده کنند.


در ادامه این مراسم طی حکمی سروان پاسدار علی صادقی به عنوان مسوول شعبه اسلحه، مهمات و مواد ناریه سپاه شهرستان بهمئی معرفی شد.





مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: