« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
اجتماعی؛
در پی حادثه درگذشت زنده یاد مصطفی بهرامی و اهدا اعضای این مرحوم، علی محمدی فرماندار بهمئی طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت ایشان از اقدام انسانی و خداپسندانه خانواده این مرحوم تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی حادثه درگذشت زنده یاد مصطفی بهرامی و اهدا اعضای این مرحوم، علی محمدی فرماندار بهمئی طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت ایشان از اقدام انسانی و خداپسندانه خانواده این مرحوم تقدیر کرد.


متن پیام فرماندار بهمئی به شرح زیر است:

مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً
خانواده محترم مرحوم  مصطفی بهرامی
فوت تأسف باری که دل همه ما را به درد آورد برای خانواده محترم شما غم مضاعفی داشت چراکه باعث از دست دادن فرزند عزیزتان گردید. این مصیبت برای شما تأثر برانگیز و دردآور است.

و اما اقدام شما برای اهدای اعضای این مرحوم ، جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به دریافت کنندگان و خانواده آنها هدیه داده است و این نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد.

شکی نیست اهداء زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی برای خانواده این مرحوم را در پی خواهد داشت و این اقدام خداپسندانه گامی در جهت فرهنگ سازی اهدا عضو افراد مرگ مغزی به نیازمندان جامعه بود که خانواده مرحوم بهرامی به خوبی از عهده این کار بزرگ برآمدند.

ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

علی محمدی /فرماندار شهرستان بهمئی

گفتنی است ؛مرحوم مصطفی بهرامی از فرزندان شایسته شهرستان لنده در حادثه تصادف در بندر عسلویه دچار مرگ مغزی شد که خانواده وی اعضای بدن ایشان را به نیازمندان اهداء نمودند. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
1
روحش شاد مرد زحمتکش و خوبی بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: