« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
انتصاب؛
علی عباس پور به عنوان اولین بخشدار دولت سیزدهم در شهرستان بهمئی معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به حوزه بخش مرکزی و وجود روستاهای متعدد در این حوزه بر نقش بخشدار مرکزی در رفع مشکلات این حوزه تاکید کرد و گفت:  بخشدار جدید موظف است تمام تلاش خود را به صورت شبانه روزی برای اراده خدمت به مردم این دیار به کار گیرد. 


علی محمدی با بیان اینکه، توجه به خواسته های عمومی مردم،  تکمیل طرح  های نیمه تمام، ایجاد اتحاد بین مردم، مردمداری، توجه جدی به جوانان و رفع نواقص  پیشین از مهمترین وظایفی است که بخشدار جدید باید انجام دهد افزود: باید تحول لازم در حوزه بخش مرکزی بیش از گذشته ایجاد شود. 


وی از زحمات و خدمات علی کرم صدیقی فر بخشدار پیشین و خدمات ایشان تقدیر و تشکر کرد. 

علی عباس پور ، کارشناس سیاسی،امنیتی ، مسئول دبیرخانه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دبیر کمیسیون مبارزه با سرقت، دبیر شورای پدافند غیر عامل، کارشناس تشکل ها ی مردم نهاد، دبیر شورای تامین شهرستان  کارشناس مسئول حراست  فرمانداری، رابط ستاد امر به امر به معروف و نهی از منکر، کارشناس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی ، ۱۷ سال سابقه کار و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جامعه شناسی را دارا می باشد. 


مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: