« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
به قلم وحید حاج سعیدی؛
این روزها که رئیس جمهور در حال آزاد سازی حریم دریاها است و پوتین در حال کشیدن گوش اوکراین، فرماندار رفسنجان قصد خرد کردن دهان خبرنگار را داشت و گاری در تصادف با پراید در شیراز حماسه جدید خلق کرد......

پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدیاین روزها که رئیس جمهور در حال آزاد سازی حریم دریاها است و پوتین در حال کشیدن گوش اوکراین، فرماندار رفسنجان قصد خرد کردن دهان خبرنگار را داشت و گاری در تصادف با پراید در شیراز حماسه جدید خلق کرد. تازه کلی گاو و گوسفند در اثر توزیع نامناسب و سرقت نهاده های دامی توسط مسئولین در استان گلستان تلف شدند! آن وقت این لابلا یک سری نمایندگان یهویی متوجه شدند که فضای مجازی عجالتاً نیاز به صیانت فوری دارد و ده دقیقه ای طرح را تصویب کردند! هر چند ولنگاری در فضای مجازی نیاز به آچارکشی دارد ولی خدا وکیلی اگر قبل از صیانت یک مقدار سرعت و قیمت اینترنت را هم بررسی کنند و جایگاه ما را در بین کشور های جهان رصد کنند، بد نیست! بگذریم ...
 
حالا در این گیر و دار یک عده چند سال است برای فرزند آوری مردم ایده های سوفسطایی رو می کنند.
 
حقیقت امر چند سال قبل قرار بود طرحی با عنوان HOV برای حل مشکل ترافیک تهران اجرا شود. در ضمن این کلمه هیچ ربطی به کامیون های هوو ندارد بلکه این واژه مخفف عبارت high – Occupancy – Vehicle lane است و معنای آن اولویت دهی به حرکت خودرو هایی با چند سرنشین است. به این صورت که یکی از باند های بزرگراه یا آزادراه ( معمولاً باند تندرو) را صرفاً به عبور خودرو های دارای 2 یا 3 سرنشین به بالا اختصاص داده و سایر خودرو ها در صورت عبور جریمه می شوند.( جام جم – 26 اردیبهشت 91)
 
یعنی ما الان متوجه می شویم که این طرح خیلی زیر پوستی و ملایم در حال اشاعه فرزند پروری بود که خلق الله متوجه نشدند. در واقع با اجرای این طرح خودروهایی که سرنشینان بیشتری داشتند دیگر در باند کندرو پشت سر کامیون و گاری و موتور گازی دود نمی خوردند و علاوه بر درست کردن چند عصای خوش تراش برای دوران پیری ، از رانندگی در لاین سرعت لذت می بردند!
علی ایحال ضمن تقدیر و تشکر از برادران عزیز نیروی انتظامی، شهرداری، سازمان حمل و نقل، وزارت راه و یا هر ارگانی که این طرح جامع را پیشنهاد داده بودند ، به منظور کیفیت بخشی به این طرح و بالا رفتن راندمان حاصل از اجرای طرح ، تا لاین سرعت هم شلوغ نشده چند پیشنهاد در همین راستا فی المجلس و نقداً ارائه می گردد:
 
الف) فرزند بیشتر سرعت بیشتر : پیشنهاد می شود به جای امتیاز دادن به خودرو های دارای 2 یا 3 سرنشین به خودرو های بیش از 7 یا 8 سرنشین امتیاز داده شود تا استفاده بهینه از خودروها صورت گیرد و خانواده هایی که فرزند بیشتری دارند، بتوانند تندتر رانندگی کنند.
 
ب) ابطال کارت سوخت: توصیه می شود جایگاه های ارائه سوخت از ارائه خدمات به خودرو های کمتر از 5 سرنشین خود داری کنند و حتی می توان کارت سوخت  خود رو های کم سرنشین را ابطال کرد.
 
ج) حذف مالیات: این روزها دولت که برای دریافت مالیات از خودرو ها و خانه های لوکس، پزشکان، وکلا و سلبریتی ها دست دست می کند، پیشنهاد می شود زونکن اخذ مالیات از خانواده های پرجمعیت هم را داخل کشور بگذاریم !
 
فقط پیش خودمان بماند اگر خدای ناکرده، گلاب به روتون، این خط ویژه هم به دلیل ازدحام جمعیت خودرویی کشور کارایی خود را از دست داد  و مثل سایر باند ها شلوغ شد تکلیف چیست ؟ آن وقت چطور دهان عمو سیفی( سرایدار مفخم مدرسه ما) را با یک دو جین بچه قد و نیم قد ببندیم؟ در جریان هستید که این آقا سیف الله ما از طرح هایی که با رویکرد فرزندپروری ارتباط مستقیم دارند، تمام قد حمایت می کند و حسابی پایه است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین