« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
رودکوف ورزشی؛
مهدی رودگر رئیس کمیته تای کیک بوکسینگ ایران طی حکمی رئیس کمیته تای کیک بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد را منصوب نمود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج؛مهدی رودگر رئیس کمیته تای کیک بوکسینگ ایران طی حکمی عیسی آرچین؛ورزشگار رزمی و جوان هم استانی را بعنوان رئیس کمیته تای کیک بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد  منصوب نمود.


ورزش رزمی پر طرفدار تای کیک بوکسینگ ترکیبی از رشته‌های رزمی ;کشتی ، کاراته و بوکس است تای کیک بوکسینگ  یکی از رشته های ورزش رزمی می‌باشد که تنها سی سال از تولد آن می‌گذرد در تای کیک بوکسینگ ضربات مشت ، لگد ،  و گرفتن همدیگر آزاد می‌باشد ولی زدن حریفی که بر روی زمین افتاده به جز ناحیه سر وصورت آزاد است. مسابقات در یک زمین مربع شکل ۱۶ تا ۲۰ فوتی ( هر فوت ۳۰٫۴۸ سانتی متر ) که با طناب محصور شده برگزار می‌گردد زمان بازی معمولا سه راند سه دقیقه‌ای می‌باشد که ورزشکاران بین هر راندیک دقیقه استراحت می‌کنند هر مسابقه توسط یک داور و یک پزشک کنترل می‌شود در هر راند سه قاضی به مبارزان امتیاز می‌دهند.


تای کیک بوکسینگ مانند تمام رشته‌های رزمی دارای کمربند و دان می‌باشد این ورزش داخل رینگ برگزار می شود و  اگر بازیکن در طول مسابقه بیش از سه خطا داشته باشید بازنده اعلام می‌شوید . در مسابقات یک داور وسط وجود دارد و سه داور کنار و یک قاضی وجود دارد.


شبکه خبری آوای رودکوف برای این ورزشکار جوان کهگیلویه و بویراحمدی آرزوی توفیق روز افزون دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: