« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سد چم شیر مطرح شد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل سد چم‌شیر به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛سید علی احمدزاده در بازدید از ابر پروژه سد چم‌شیر گچساران گفت: این سد با ارتفاع ۱۵۱ متر و ذخیره ۲.۳ میلیارد متر مکعب آب ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سد قرار بود امسال آبگیری شود اما در تامین منابع موانعی ایجاد شد، سد نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام کار است.


وی بیان کرد: سد چم‌شیر با ۳۵۰ میلیارد تومان هم آبگیری می‌شود و در صورت تامین این میزان اعتبار، آبگیری سد چم‌شیر آذرماه سال آینده آغاز می‌شود.

احمدزاده عنوان کرد: با تولید برق از این سد در بازده سه ساله هزینه‌هایی که صرف احداث این سد شده با تولید برق جبران می‌شود، عمده بهره‌مندی از سد چم‌شیر در حوزه کشاورزی خوزستان و دشت امامزاده جعفر و حاشیه گچساران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنار دریاچه سد چم‌شیر، شهرک گردشگری طراحی شده و فرصت‌های شغلی خوبی ایجاد خواهد شد.


وی عنوان‌ کرد: در آینده صنایع بزرگی از جمله پارک انرژی برای گچساران تدارک دیده شده که نیاز به آب زیادی دارد و سد چم‌شیر می‌تواند این نیاز را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان کمک کنند تا سد چم‌شیر سال آینده آبگیری شود و آب پایدار برای شهرستان گچساران تامین شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: