« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
ظهر امروز انجام شد:
مراسم بزرگداشت روز امورتربیتی و تربیت اسلامی با حضور رئیس آموزش و پرورش ؛جمعی از اعضای شورای اداری و معلمان و مربیان تربیتی در سالن خدیجه کبری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛برنامه گرامیداشت هشتم اسفند روز امورتربیتی و تربیت اسلامی در سالن خدیجه کبری و با حضور جمعی از اعضای شورای اداری ؛ معلمان  ؛ کارشناسان و معاونین حوزه پرورشی برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام ا.. مجید ، پخش سرود ملی ، سخنرانی دکتر جاویدان رئیس آموزش و پرورش ؛ مولودی خوانی و با تجلیل از زحمات همکاران حوزه پرورشی ادامه یافت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده  بزرگداشت این روز را که سالروز تاسیس امور تربیتی است، به نوعی میثاق بستن با شهیدان والامقام رجائی و باهنر در ادامه راه پرفروغ آنها دانست.

دکتر علی جاویدان در ادامه با تاکید بر گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی و تربیت اسلامی گفتند:" تاسیس نهاد امورتربیتی و تربیت اسلامی در سال 1359 و همزمان با شروع دفاع مقدس به دست توانمند دو شهید بزرگوار انجام شد که  باعث پیوند بیشتر فرهنگیان و دانش آموزان با دفاع مقدس شد و فلسفه اولیه تاسیس این نهاد، بحث ترویج ارزشهای دینی و انقلابی، اسلامی در مدارس بود تا دانش آموزان بتوانند این ارزش ها را نسل به نسل آموزش دهند که در این سال ها با فراز و نشیب خیلی زیادی روبرو بوده است و هنوز هم مدت زیادی زمان نیاز است تا امورتربیتی جایگاه خود را پیدا کند گرچه با تدوین سند بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد که غیر از انتقال آموزش بحث تربیتی نیز مورد اهمیت قرار گیرد".

ایشان در پایان با بیان اینکه خلا امروز جهان ما خلا تربیتی هست گفت:اگر توانستیم روح پرورشی و انسانی را در بین همه قشرها گسترش دهیم آن موقع می توانیم مدعی طرفداری از رجایی و باهنر باشیم .



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: