« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
در دیدار با خانواده شهید حمیدرضا اسماعیل نژاد عنوان شد:
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهیدان مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛امیر رئوف در دیدار با خانواده شهید حمیدرضا اسماعیل نژاد، احترام و همراهی با خانواده معظم شهدا را جزء وظایف مسئولان جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: صداوسیما توجه ویژه ای به خانواده های شهدا دارد.

وی حضور فرزند این شهید به عنوان یکی کارکنان صداوسیمای استان را مایه افتخار این سازمان ذکر کرد و ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید جهادگونه و به نحوی در کارها مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم که شأن و جایگاه شهدا حفظ شود.


مدیرکل صداوسیمای استان ضمن تشکر از صبر و استقامت همسر و فرزندان این شهید بزرگوار، بیان کرد: چه کسانی که به فیض شهادت رسیدند و حتی آنهایی که جانباز انقلاب شدند یا سخت ترین شکنجه ها را در زندان های مخوف صدام و دشمنان غربی تحمل کردند، صبر آنها دشمن را به پای درآورد.

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های گران‌ بهای اسلام و انقلاب بوده و ادامه راه‌شان بالاترین عبادت است، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است و ما مدیون آنها هستیم.


رئوف در پایان خطاب به این خانواده شهید گفت: شما اسناد و مفاخر انقلاب هستند و هرچه داریم از برکت شهدا و ایثارگران است که امیدواریم همه اینها در طبقه اخلاص باشد.

در پایان این دیدار، مدیرکل صداوسیما با اهداء لوحی از صبر و استقامت این خانواده شهید تجلیل کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: