« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی؛
گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی تهران برای ارائه خدمات درمانی به بخش سپیدار بویراحمد سفر کرد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:گروه جهادی پزشکی شهید آشتیانی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان با عزیمت به بخش سپیدار شهرستان بویراحمد به مردم این بخش خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.


معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسالت این سازمان در حوزه اجتماعی خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است گفت: یکی از این خدمت رسانی‌ها دعوت از گروه‌های پزشکی و تهیه امکانات و حمایت از آنها در مناطق محروم است.

صناعی با بیان اینکه گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران به مدت سه روز در استان حضور دارند افزود: این گروه جهادی دو روز در شهر مادوان و یک روز در بخش سپیدار حضور دارند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی در این دو منطقه خدماتی از جمله غربالگری، آموزش، رواشناسی، پزشک عمومی و مامایی ارائه می‌دهند ادامه داد: این ستاد تا پایان امسال نیز گروه‌های جهادی پزشکی دیگری را نیز برای خدمت رسانی به مناطق محروم نیز می‌فرستد.
مسئول گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه این گروه جهادی از سال۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است گفت: این گروه جهادی تا کنون ۵۲ اردوی جهادی در سراسر کشور انجام داده که یکی از آنها حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

امیرعلی معصمی با بیان اینکه این گروه جهادی تا کنون به ۴۰هزار نفر در این اردو‌های جهادی خدمات پزشکی ارائه کرده است افزود: با توجه به محرومیتی که در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و پاسخ به دغدغه مسئولان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) برای خدمت رسانی به مردم در این مناطق به این استان سفر کردیم.

معصمی با بیان اینکه در بخش سپیدار تا کنون ۱۲۶پرونده پزشکی تشکیل شده است ادامه داد: با توجه به استقبال مردم این بخش، پیش بینی می‌شود این تعداد به ۳۰۰پرونده پزشکی برسد.
وی مهمترین مشکل مراجعه کنندگان به پزشکان گروه جهادی در بخش سپیدار را درد‌های عضلانی، چربی و قند خون دانست و اضافه کرد: خدمات این گروه جهادی به مردم صددرصد رایگان است.

مسئول اردوی جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی گفت: در این اردوی جهادی پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی از جمله غربالگری بیماری کرونا، سنجش قندخون، چربی خون، معاینات پزشک عمومی، انجام نوار قلب، مشاوره‌های مامایی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی مردم ارائه می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: