« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
اجتماعی؛
رئیس دادگستری شهرستان لنده در پیام تبریکی سوم شعبان روز میلاد باسعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در متن پیام ارسالی به مناسبت  اعیاد فرخنده شعبانیه اظهار داشت : رسول خدا (ص) فرمودند:رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.


سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به عنوان روز پاسدار و روز جانباز” نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.

بی تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه به محضر پاسداران، جانبازان، بسیجیان و تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت و مردم شریف شهرستان لنده ، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات الهی مسألت دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: