« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
ظهر امروز؛
اولین نشست هم اندیشی کمیته «اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر شهرستان» با حضور اعضا برگزارشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اولین نشست هم اندیشی کمیته «اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر شهرستان لنده» با حضور اعضا برگزارشد.


این نشست با موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی اماکن و مراکز تاریخی مذهبی گردشگری و با حضور روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛راهداری ؛  میراث فرهنگی و گردشگری و نمایندگان: فرمانداری ؛شهرداری ،اموزش و پروش ،هلال احمر ،شبکه بهداشت و درمان و فعالان رسانه ای در محل ارشاد اسلامی  برگزارشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در این نشست بیان داشت: این نشست با هدف برنامه ریزی و اعلام شرح وظایف این کمیته، جلوگیری از موازی کاری ادارات مرتبط همچنین چگونگی اطلاع رسانی مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهرستان برای رفاه حال مسافران نوروزی بر گزار شد.


اسماعیل زارعی ضمن اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است اضافه کرد: کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر شهرستان در بستر فضای مجازی و رسانه ای در جهت معرفی و استفاده از ظرفیت های تاریخی،گردشگری و اماکن مذهبی از وظایف این اداره است.

در این نشست حاضرین نکته نظرات و پیشنهادات خود را طرح نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: