« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نحجت الاسلام محودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:یکی از موضوعاتی که قرآن کریم به شدت روی آن تاکید دارد بحث دشمن شناسی است. 


وی افزود:امت اسلام همیشه دشمن داشته و نباید تعجب کرد ،همین الان هم سیستم های اطلاعاتی خیلی از کشورها بر علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در بین دشمنان خبیث ترین آنها آمریکاست. 

حجت‌الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت:اگر رهبر معظم انقلاب طی ماه‌های گذشته بر جهاد تبیین تاکید دارند و آنرا به عنوان یک فریضه و کار واجب می داند به دلیل آن است که اگر جهاد به خوبی تبیین نشود، دنیامداران حتی دین را مایه هوسرانی خود قرار می دهند.

امام جمعه لنده تاکید کرد:یک بعد جهاد تبیین ضرورت ترویج بی اعتمادی به آمریکاست ،خیلی از امت آگاه و بصیرند اما عده ای هنوز دلدادگی دارند، که باید تبیین شوند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:حفظ اقتصاد آمریکا در گرو به راه انداختن جنگ در گوشه و کنار دنیاست تا کارخانجات تولید سلاحش، ورشکسته نشوند و جنگ روسیه و اوکراین هم نتیجه اعتماد و اتکا بیجای مقامات اوکراینی به غرب و ناتو است.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:رهبر عزیزمان فرمود:"چقدر ساده لوحی است که عده ای ترسو با تحلیل غلط می گویند بنیه دفاعی را تقویت نکنید تا دشمن روی ما حساس نشود این نگاه ضمن  ساده لوحی و  بر خلاف تفکر قرآن بودن، عین خیانت است.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:سماجت رهبر انقلاب در دفاع از حقوق ملت را باید قدر دانست که از سالهای دور با مبنا قرار دادن تفکر قرآن کریم اجازه نداد آن تفکر در کشور ما پیاده شود.

امام جمعه لنده خاطرنشان کرد :فرزندان انقلابی این مردم بودند که توانستند سینه آسمان را بشکافند و جمهوری اسلامی را به عنوان اولین کشور مسلمان معرفی کنند و ماهواره را در فضا قرار بدهند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت:پایان سال هست و در آستانه شب عید و خرید خانواده هاست ،عده ای درآمد ثابت ماهیانه دارند و خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت هم کم نیستند، مراقب چنین افرادی باشید و کمیته امداد را در این امر یاری کنید.در بحث واکسیناسیون علی رغم اینکه شهرستان ما در مقایسه با خیلی جاها شاید جلوتر باشد اما در بحث تزریق دوز سوم فقط ۲۸درصد مردم اقدام کردند و برای اینکه شهر سالم تری داشته باشیم باید نسبت به این مقوله دقت کافی داشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: