« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
یادداشت از علی نگین تاجی:
این انتخاب هوشمندانه استاندار خدوم و انقلابی به مذاق برخی خوش نیامده و از روی بغض و کینه و حسد دست به تخریب چهره انقلابی و دلسوز و مردمی و دغدغه‌مند نظام و انقلاب روی آورند که بر حسب شناختی که از این شخصیت انقلابی دارم نکاتی را جهت اطلاع خوانندگان گرامی عرض می کنم
 پایگاه خبری آوای رودکوف- علی نگین تاجی:استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حکمی  سید علی محمد دانشی از چهره‌های  خوشنام و با سابقه  انقلابی  را به عنوان مشاور عالی خویش انتخاب کرد.

این انتخاب هوشمندانه  استاندار خدوم و انقلابی به مذاق برخی خوش نیامده و از روی بغض و کینه و حسد  دست به تخريب  چهره انقلابی و دلسوز و مردمی و دغدغه‌مند نظام و انقلاب روی آورند  که بر حسب شناختی که از این شخصیت انقلابی دارم نکاتی را جهت اطلاع خوانندگان گرامی عرض می کنم.

حاج سید علی محمد دانشی از جانبازان انقلاب اسلامی است که در دوران دفاع مقدس در دفاع از نظام اسلامی  حضوری فعال داشت و پس از انقلاب نیز در صحنه‌های  مختلف خدمتگزاری صدیق و امین ، درد آشنا و دلسوز برای مردم بود.

در آموزش و پرورش سلسه مراتب اداری را به خوبی طی نمود و دروان مدیریتش در آموزش وپرورش درخشان ترین دوره مدیریتی  آموزش وپرورش بعد از انقلاب بود. 

توسعه زیرساخته‌های آموزشی و رفاهی ، توجه خاص به کادر سازی و تربیت نیروی انسانی وتحولات آموزشی وپرورشی در دوره ایشان  آنقدر  برجسته بود که قابل قیاس با هیچ دوره ای نبوده و نیست.

در همین دوره بود که بیش از 1000 کلاس درس ایجاد شد و زائر سرای مشهد و مهمان سرای شیراز که الان پناهگاه بسیاری از فرهنگیان زائر و بیمار در مشهد و شیراز هست با همت بلند ایشان به املاک آموزش وپرورش استان اضافه شد.

 احداث استخر و چندین سالن ورزشی و پرداخت مطالبات معوق چندین ساله فرهنگیان از افتخارات همان دوره مدیریتی وی بود که انجام گرفت و بسیاری از خدمات دیگر که هنوز فرهنگیان عزیز از آنها به نیکی یاد می کنند.

در سایه مدیریت توانمند ایشان درسال پیامبر اعظم(ص) نیز آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد  رتبه اول کشور را کسب کرد که توسط مرحوم آیت الله شاهرودی رئیس وقت قوه قضاییه لوح تقدیر گرفت.

خیلی ها در مدیریت‌ها شعار می‌دهند ولی این شخصیت اصیل انقلابی در عمل نشان داده که مدیری مدبر بوده و اشراف کامل بر مسائل آموزش وپرورش داشته است.

حاج سید علی محمد دانشی ، شخصیتی ثابت قدم روی اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، که با ارتباطاتی که با بزرگان اصولگرایی داشت به عنوان دبیر حزب موتلفه اسلامی انتخاب شد که فعالیت سیاسی و تشکیلاتی ایشان زبانزد خاص و عام بود.

همیشه مطیع فرامین رهبری بوده و در کمک به حل مشکلات مردم هر نوع کمک فکری و مشورتی که لازم بوده بر حسب تقاضای مسؤلان بدون داشتن انگیزه‌ای برای پست و مقام ارائه نموده است. 

هرجا هم مسئله‌ای را بر خلاف منویات رهبری و منافع مردم می‌دید قاطعانه و با شجاعت  موضع می‌گرفت که بازتاب فراوانی در جامعه بر جای می‌گذاشت. 

این ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب و ولایت و رهبری را خیلی‌ها بر نمی‌تابند و همواره در جهت تخریب ایشان به انواع مختلف تلاش کردند.

 برخی فتنه‌گران و منفعت‌طلبان سیاسی که نانشان در فتنه گرایی و تفرقه‌افکنی است دست به تخریب این چهره خدوم و ثابت قدم در مسیر انقلاب می‌زنند که این از بی‌اخلاقی ترین کارهای سیاسی است.

این افراد از هر فرصتی برای تخریب چهره‌های دلسوز و انقلابی استفاده می‌کنند چون زخم خورده این چهره‌ها هستند و آنها را مانعی بر سر راه منافع خود می‌دانند مطالبه‌گری و انتقاد باید در مسیر ادب و اخلاق و به دور از توهین و بی‌اخلاقی باشد مطالبه‌گری با هوچی‌گری متفاوت است

امروز که دولت انقلابی و مردمی حجت‌السلام رئیسی زمام امور اجرایی را بدست گرفته است در استان کهگیلویه وبویراحمد با شناختی که نماینده عالی دولت از سوابق این شخصیت اصیل انقلابی داشت وی را به عنوان مشاور انتخاب کرد تا از تجربه گران سنگ ایشان در اداره مسائل توسعه‌‌ای استان به وی کمک کند. 

استفاده از تجربیات انسان‌های عالم و با تجربه در آموزه‌های دینی ما تاکید فراوان شده و قطعا بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های ارزشمند که دوران فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده‌اند استفاده مشورتی از آنان در همه امور بالخص در مسائل  کلان استانی یک ضرورت است.

خوشبختانه حضور جناب آقای دانشی در کنار استاندار موجی از امیدواری و نشاط را  در بین دلسوزان نظام و انقلاب بوجود آورد و همه آنانکه دل در گرو پیشرفت و تعالی این مسیر خدمتگزاری دارند خوشحال و مسرور شدند.

امروز  دیگر وقت آن فرا رسیده است که به جای تخریب چهره‌های اصیل، انقلابی و مردمی کمک‌ کنیم تا چرخ‌های توسعه در این دولت که با روحیه جهادی و انقلابی و رویکردی  تحول گرایه در مسیر خدمت خالصانه به مردم  گام بر می‌دارد شتاب بیشتری بگیرد.

با تخریب شخصیت‌ها و غوغاسالاری کاری به پیش نمی‌رود. چه زیباست که نیروی انسانی متعهد خویش را قدر بدانیم و عجولانه قضاوت نکنیم. 
 بدون تردید خداوند در همه امور ناظر بر اعمال و رفتار ما خواهد بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هجیر بادست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
1
1
بنام خدا
انسانهای پاک مظلوم اند، برای خدا کار میکنند، هیچ چشم داشتی در خدمت ندارند، بزرگان میدانند که معامله با خدا بسیار ارزشمند است هرگز خود را به بهای ناچیز نمیفروشند، وقف خدا هستند، وسلام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: