« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه استانی شورای فرهنگ عمومی در لنده عنوان کرد:
دکتر امین درخشان گفت: آمیر احمد تقوی پرچمدار اصلاح فرهنگ های غلط در کهگیلویه بزرگ بود که یاد و نام ایشان در تاریخ این شهرستان ماندگار است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان و جمعی از معتمدین و متنفذین لنده برگزارشد.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بو.یراحمد در این نشست طی سخنانی گفت: اصلاح فرهنگ نیازمند یک عزم راسخ و یک همت جهادی است که در این راه باید همه مردم و مسولان مشارکت داشته باشند.

دکتر امین درخشان اظهار داشت: آمیر احمد تقوی پرچمدار اصلاح فرهنگ های غلط در کهگیلویه بزرگ بود که یاد و نام ایشان در تاریخ این شهرستان ماندگار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه گفت:شهرستان لنده یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه فرهنگ و هنر است که این مهم نشان از ریشه دار بودن مردم این شهرستان در حوزه فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکیدکرد: فرهنگ غالب در این شهرستان حاکم است فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های قرآنی است که این شهرستان از جمله شهرستان های نخبه پرور قرآنی است که همه ما موظف هستیم به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشیم.


وی افزود: فرهنگ عمومی باید از حوزه ادارات خارج شود و باید از ظرفیت اقشار مختلف مردم و متنفذین و ریشسفیدان استفاده شود و مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها حکم قانون را دارد و لازم الاجرا هستند.

درخشان اظهارکرد: تهیه میثاق نامه در مراسمات برای معضل تیراندازی و یا سایر مراسمات غلط که می تواند این چالش ها را بر طرف کند که در این حوزه ما نیز نیازمند حمایت هستیم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد:نبود فرهنگسرا در شهرستان لنده یکی از چالش ها مهم در شهرستان است که نیازمند حمایت های ویژه مسولان به خصوص شهرداری و شورا است که بسیج سازندگی نیز با همتی مضاعف به این مهم توجه ویژه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: