« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد:
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاماندگان سهام عدالت در کهگیلویه و بویراحمد سال آینده می توانند ثبت نام کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از آغاز ثبت نام سهام عدالت در استان، برای برخورداری از مزایای سهام عدالت، مردم باید در سامانه اعلام شده ثبت نام می‌کردند اما تعدادی از خانوارها در کهگیلویه و بویراحمد موفق به ثبت نام نشدند.


حقیقت عباسی بیان کرد: اکنون دولت طرحی را برای جاماندگان در دست اجرا دارد که با اجرای این طرح با ثبت نام در سامانه سهام عدالت از مزایایی آن بهره می‌شوند.

عباسی با بیان اینکه آئین نامه سهام عدالت آبان ماه سال ۱۳۸۴ به تصویب هیئت وزیران رسید، گفت: این طرح در سال ۱۳۸۵ در چند استان کشور برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اجرا شد و سپس برای عموم مردم که عده‌ای موفق به ثبت نام نشدند و طرح ثبت نام جاماندگان مجدد، در سال ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

وی افزود: زمان دقیق ثبت نام جاماندگان سهام عدالت در سال آینده اعلام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: