« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
با حضور زمان خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه بریواحمد
مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حضور زمان خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه بریواحمد برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حضور زمان خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه بریواحمد ، امام جمعه ، فرماندار ، رئیس و دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی ، فرمانده سپاه و جانشین نیروی انتظامی، شورای قضایی شهرستان، مسئولان  استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دادگستری شهر لیکک برگزار شد.


حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت : در گذشته بخشی از مشکلات در خصوص مشکلات زنین در این شهرستان بهمئی رفع شد اما سرعت کاهش پیدا کرد.

وی در بحث پلاک ورودی شهر گفت : مشکلات  پلاک و پلاک بندی زمینهای ورودی شهر مشکلات زیادی از جمله مشکلات روحی روانی ایجاد کرده که انتظار می رود این مشکلات به زودی حل شود.

وی ادامه داد :همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم مشکلات اراضی شهروندان لیکک را برطرف کنند.


افروغی ادامه داد : بالاترین ملاک و‌سنجش بحث رضایت مندی مردم است و با توجه به حجم مراجعات شهروندان به دفتر ثبت اسناد که بخش عمده این مشکلات با تدبیر موسوی رئیس اداره ثبت سابق، حل شد و باید خدا قوت و خسته نباشید گفت .

وی در ادامه اظهار داشت :  اتفاقات بسار خوبی در جهت رفع مشکلات مردم در دوره مدیریت قبل اتفاق افتاد و از مدیریت جدید نیز این انتظار می رود که این روند را با تلاش بیشتر ادامه دهد.

زمان خوب مدیر کل ثبت اسناد املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : سازمان ثبت اسناد املاک مشور یک دستگاه حقوقی حاکمیتی و خدمات رسان و زیر مجموعه قوه قضائیه است و کار ثبت اسناد تثبیت مالکیت است.

وی ادامه داد : اقدامات خوبی در حوزه فناوری ایجاد شده و ازجمله این اقدامات ، در سال ۱۳۹۹ تمام پرونده ها به صورت الکترونیکی ثبت شده و رتبه نخست کشوری در ثبت املاک ملی و ثبت آن را کسب کرده ایم .


وی افزود :  در سال ۱۴۰۰ در بحث ثبت  اراضی دولتی و صدور اسناد مالکیت ملی ، رتبه ۳کشوری کسب کنیم و از افتخارات مهم ما به شمار می رود .

خوب در ادامه گفت : در سال ۱۴۰۱ بحث مهم صدور اسناد مالکیت کشاورزی را در دستور کار خود داریم و با برنامه مشترک بین دولت و قوه قضائیه این موضوع از شهرستان بویراحمد و گچساران شروع شده و در شهرستان بهمئی به دلیل تداخلات و تعارضات امار خوبی را شاهد نبوده ایم و امیدوار هستیم با یک برنامه منسجم و منظم برای رفع این تداخلات شاهد این مهم باشیم .

وی اظهار داشت :  یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز بحث تداخل نقشه هاست که از فرماندار محترم شهرستان بهمئی درخواست می کنیم با جدی گرفتن و عملیاتی کردن این موضوع شاهد رفع موانع پلاک بندی در سطح این شهرستان باشیم.

وی افزود؛سیستم انتخاب رؤسای واحد ها ،معاونین و زیر مجموعه بر اساس سلامت، تخصص، تجربه، مردمداری و شایسته سالاری و بصورت سیستم پلکانی در کمیسیون انتصابات استان انتخاب و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشنهاد داده می شود.

خوب در ادامه افزود،افراد معرفی شده پس از مراحل قانونی و شرکت در مصاحبه های تخصصی و عمومي در سازمان مرکزی با حکم رئیس و معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور ابلاغ صادر می شود.

این مسئول با اشاره به دخالت سیاسیون و نمایندگان در انتصابات این سازمان اظهار داشت و گفت؛در انتخاب گزینه ها هیچ شخص سیاسی یا نماینده ای نقشی نداشته و نخواهد داشت.


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد؛این اداره کل به عنوان دستگاه خدمت رسان وظیفه خدمت و انجام فرآيند عملکردی ابلاغی از سوی قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد کشور وظیفه تعامل و همکاری با تمام ادارات کل خاصه مجموعه استانداری،فرمانداری و ادارات‌ متولی زمین در استان و شهرستان ها را دارد.

در این آیین از خدمات  عبدالرحیم موسوی تقدیر و اسماعیل الیا به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی معرفی شد.

لازم به توضیح است که آقای موسوی رئیس سابق ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حکم معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد شهرستان کهگیلویه  منصوب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: