« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گندم مورد نیاز استان در ایام تعطیلات نوروز از طریق بندر امام تامین می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید احسان عسکری در سفر به استان خوزستان در بازدید از بندر امام خمینی(ره) گفت: با توجه به اینکه بندر امام خمینی مهمترین محل تامین غله کشور است، براساس هماهنگی‌های قبلی و در راستای برنامه ستاد تنظیم بازار جلسه‌ای در محل بندر امام خمینی با مدیران شرکت منطقه‌ای غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان برگزار شد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقبال گسترده مسافران نوروزی از این استان  خواستار تسهیل و تسریع انتقال گندم سهمیه استان از بندر امام به سیلوهای ذخیره گندم شد.

معاون استاندار با اشاره به استقبال و همکاری خوب مسئولان خوزستان اظهار داشت: مدیران حوزه غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان هم سرعت بخشی بیشتر در انتقال سهمیه گندم به سیلوهای استان را مورد تاکید و موافقت قرار دادند.

عسکری در پایان این سفر یکروزه از وضعیت کارکرد، بارگیری، فرآیند حمل و کیفیت ارائه تولید کارخانجات آرد بازدید و به مدیران کارخانجات آرد تاکید کرد برنامه‌ریزی به نحوی صورت گیرد که در ارائه خدمات و تامین آرد مورد نیاز، به هیچ وجه وقفه‌ای ایجاد نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین