« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
همزمان با اغاز سال نو منتشر شد:
نوروز از عناصر مهم فرهنگی و میراث معنوی جهان است که می‌تواند عاملی مهم در ایجاد وفاق و همبستگی در عرصه ملی و فراملی باشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دکترامین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت سال جدید پیام تبریکی صادر نمودند .

 متن این پیام به شرح ذیر هست:

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

آنچه نوروز را در گذر زمان از گزند و‌دستبرد در امان نگه داشته ، همین پیام زنده بودن و زنده شدن دوباره است که در جان این آیین دیرینه نهفته است و همین بهانه   خوبی ست تا همراه با طبیعت کهنگی‌ها و نازیبایی ها را از جسم و جان خود بتکانیم و همپای چشمه و باغ و پرنده به استقبال سال نو برویم. 

  نوروز از عناصر مهم فرهنگی  و میراث معنوی جهان است  که می‌تواند عاملی مهم در ایجاد وفاق و همبستگی در عرصه ملی و فراملی باشد؛  امید آنکه به پاسداشت این رستاخیز شکوهمند  دست در دست هم ایرانی قوی و  مترقی به همت دولت مردمی  را در راستای پیوست فرهنگی تولید، دانش بیان و اشتغال آفرین شاهد باشیم. 

  فرار رسیدن بهار دل انگیز طبیعت و عید باستانی نوروز که امسال مزین به تصنیف زیبای انتظار  حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بود را به محضر ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبریک  و از صمیم قلب سالی پر نشاط  و برکت برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه  آرزمندم. 
 
 
امین  درخشان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: