« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین خبر داد:
فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین گفت : پیکر یک شهید به همراه جوراب و پوتین با برند «تاف» که متعلق به رزمندگان ایرانی دوران دفاع مقدس است، کشف شد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف-همشهری آنلاین نوشت: فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین گفت : پیکر یک شهید به همراه جوراب و پوتین با برند «تاف» که متعلق به رزمندگان ایرانی دوران دفاع مقدس است، کشف شد.

 سرهنگ علی زمانی فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: طی گشت زنی پرسنل تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه نزاجا در منطقه «باباهادی» از توابع کرمانشاه، پیکر یک شهید به همراه جوراب و پوتین با برند «تاف» که متعلق به رزمندگان ایرانی دوران دفاع مقدس است، کشف شد.


وی افزود: بسته بودن استخوان های دست و پا این شهید با سیم، نشان از اسارت و شکنجه این شهید توسط رژیم بعث عراق است.

سرهنگ زمانی تصریح کرد: تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در حال حاضر ماموریت پاسداری از مرزهای غرب کشور را بر عهده دارد.


این مسئول با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و پرسنل تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین با ادامه راه شهدا و دفاع جانانه از مرزهای کشور، هیچگاه اجازه تعدی و تجاوز را به دشمنان به نظام و انقلاب نخواهد داد.

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین خاطر نشان کرد: پیکر این شهید همراه با مدارک موجود به مراجع زیر صلاح جهت شناسایی و تشریفات قانونی منتقل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: