« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
در بازدید مدیرکل صداوسیمای استان از دهستان چین صورت گرفت؛
مدیرکل صداوسیما در سفر به دهستان چین از توابع بخش لوداب، گفت: ارتقاء ایستگاه تلویزیونی چال شاهین در سال 1401 انجام می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ امیر رئوف در پنجمین روز از عید نوروز به منظور بازدید از دهستان چین و ایستگاه تلویزیونی چال شاهین به بخش لوداب سفر کرد، سفری که بدون هیچ گونه تشریفاتی صورت گرفت.

در این بازدید که جمعی از مدیران و معاونت صدای مرکز صداوسیمای استان و بی نیاز بخشدار لوداب حضور داشت، به برخی از مشکلات این بخش اعم از  نبود آمبولانس هلال احمر، کمبود میوه شب عید، استقرار امام جمعه، بهسازی راه روستای چال شاهین، ناپایداری برق و اشتغال زایی جوانان تحصیل کرده اشاره کرد ، گفت: با وجود اینکه در جلسات شورای تامین بخش در این موارد مصوباتی صورت گرفته و مکاتباتی با سازمان های زیربط شده اما همچنان این مشکلات پابرجاست.


وی با درخواست از مدیرکل صداوسیمای استان برای تلاش و پیگیری مشکلات این بخش ، افزود: از جناب دکتر رئوف برای بازدید از دهستان چین و پیگیری مشکلات چه به صورت تلفنی و مکاتبه ای تشکر می کنم. 

همچنین مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه بخش لوداب دارای دو دهستان چین و مرکزی است، گفت: این بخش 130 روستا و جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر دارد اما از بسیاری از خدمات زیرساختی شامل جاده ارتباطی مناسب در روستاها، بهسازی و آسفالت و یا نمایندگی برخی از ادارات محروم است .

امیر رئوف با بیان اینکه بعد از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای به این منطقه شده است، بیان کرد: با توجه به پراکندگی روستاها لازم است خدمات بیشتری صورت بگیرد تا مهاجرت به شهرها کاهش یافته واز حاشینه نشینی جلوگیری شود.


وی با بیان اینکه 95 درصد استان از نعمت دریافت شبکه‌های دیجیتال برخوردارند، گفت: این استان به واسطه صعب العبور بودن و پراکندگی جمعیت، شرایط بسیار سختی را برای سیگنال رسانی دارد، البته نقاطی به خاطر کور بودن و روستاهای زیر 10 خانوار از این نعمت برخوردار نیستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه امروزه با توجه به ارتقا تکنولوژی و گذار از فرمت اس دی به فرمت اچ دی، ضرورت دارد ما نسبت به راه اندازی شبکه‌های اچ دی در استان گام برداریم، ادامه داد: با توجه به گفت‌وگوهایی که با مسئولین استان داشته‌ایم این قول را به ما داده‌اند که از اعتبارات عمرانی صدا و سیما اعتبار خوبی را در اختیار صدا و سیمای استان قرار دهند که ما انشاالله جشن تکمیل سیگنال رسانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را در سال 1401 شاهد باشیم.

وی در بخش دیگیری از سخنانش به درخواست های بخشدار لوداب مبنی بر پیگیری مشکلات این بخش ، گفت: خدمت به مردم یک نعمت است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ما شده و قول می دهم از هر تلاشی که منجر به رفع این مشکلات شود دریغ نکنم.

رئوف در تماس های تلفنی با معاون عمرانی استاندار، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، مدیرکل هلال احمر استان، رئیس جهاد کشاورزی استان، رئیس هلال احمر کشور، پیگیر رفع مشکل راه روستایی چال شاهین، آمبولانس هلال احمر،  کمبود میوه شب عید در لوداب شد.


وی به وجود جوانان تحصیل کرده با مدارک عالی در بخش لوداب نیز اشاره داشت و گفت: لازم است نمایندگی های سازمان فنی و حرفه ای در روستاهای کمتر برخوردار استقرار یابد تا با آموزش مهارت های کیفی زمینه را برای ایجاد اشتغال فراهم آورد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان به نامگذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد بخشدار لوداب با شناسایی جوانان مستعد آنها را به سمت شرکت های دانش بنیان سوق دهد زیرا با توسعه آن، تولید افزایش یافته و زمینه اشتغال زایی صد ها نفر فراهم می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: