« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
واقعیت های حوزه فرهنگ و هنر از زبان قادر آشنا؛
آشنا تلاش منطقی را باعث موفقیت دانست و تاکید کرد: حوزه فرهنگ کالای دسته چندمی نیست و اگر هشت سال در جنگ مقاومت کردیم، به دلیل فرهنگ رشادت و ایثار بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه  خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛«قادر آشنا» امروز در آئین تجلیل از برادران محقق و سید محمد سلیمی راد سه هنرمند سینمای کهگیلویه که با حضور امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از هنرمندان برگزار شد، اظهار کرد: وقتی نامی از سه هنرمند استان را شنیدم، بی درنگ به کهگیلویه امدم و از همه عزیزان تشکر میکنم.


مدیرکل سابق مرکز هنرهای نمایشی کشور افزود: رابطه من، هادی محقق و همه هنرمندان دلی بوده و تلاش کردم حرمت را نگه دارم و افتخار می کنم متعلق به این دیار هستم.

وی ضمن تاکید بر اینکه جعرافیای هنر مربوط به تمام دنیا و حتی دو دنیا است، ادامه داد: درخشش سه هنرمند سینمایی هم استانی در جشنواره فجر و جشنواره های بین المللی باعث افتخار است.

آشنا تلاش منطقی را باعث موفقیت دانست و تاکید کرد: حوزه فرهنگ کالای دسته چندمی نیست و اگر هشت سال در جنگ مقاومت کردیم، به دلیل فرهنگ رشادت و ایثار بود.


مدیرکل سابق هنرهای نمایشی کشور تقویت هویت ملی و دینی را یک کار فرهنگ دانست و خطاب به حاضران، یادآور شد: اگر می خواهید موفق شوید، باید با الگو گرفتن شبانه روزی تلاش کنید.

وی ضمن بیان اینکه باور و نگاه هادی محقق یک الگوی مناسب برای دیگران بوده، خاطرنشان کرد: افتخار دارم همواره کنار هنرمندان باشم و به خود می بالم فرزندان استان از هر گروه، قوم و نگاه سیاسی پیشرفت کنند.

آشنا با اشاره به اینکه وقت انقلاب جنگ به ما تحمیل و حفط حریم کشور اولویت بود، اظهار کرد: بعد جنگ آبادانی ویرانی ها و ساخت زیرساخت اولویت بوده و بعدها تحریم ها آغاز شد و امکان تنفس در همه عرصه گرفته شد و هیچ وقت نشد به حوزه فرهنگ به عنوان یک اولویت نگاه کنیم.


مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر مدیر تربیت نکردیم، افزود: تلاش نکردیم به هویت و داشته ها خود نپرداختیم.

وی تلاش امثال سلیمی راد و محقق ها را پرداختن به هویت ها دانست و گفت: بدون تعارف حسین پناهی، محقق و امثالهم از بسیاری از افراد مطرح سرتر هستند، ولی کمتر به هویت خودمان مثل دفاع مقدس پرداختیم .

آشنا در پایان گفت: در استان تلاش نکنیم همدیکر را خنثی کنیم، بلکه در کنار هم باشیم و همدیگر را تقویت کنیم و امروز نیاز داریم متحد باشیم و این مورد را در حوزه های علمی و سیاست فرهنگ سازی کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: