« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
در پایان شانزدهمین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۱۸ نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۳۷ تیم ، ۳۵ حادثه را پوشش دادند .
به گزارش خبرنگار پایگاه  خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ سید امان اله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از ارائه خدمات امدادی به ۳۵ حادثه در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد . 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت :بعد از گذشت ۱۶ روز از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی با مشارکت ۱۱۸ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۳۷ تیم به ۳۵ حادثه و ۱۳۶ نفر حادثه دیده ( ۱۲۵نفر آسیب دیده و ۱۱نفر فوتی در صحنه)در سطح جاده‌های مواصلاتی و درون شهری استان خدمات امدادی ارائه دادند . 


در طی این مدت به تعداد ۸۴ مصدوم نیز خدمات ارائه شد که از این میان ۲۸ نفر رابا درمان سرپایی ، ۲۰ نفر مصدوم را با انتقال به مراکز درمانی یاری رساندندوبه ۳۵ نفر اسکان اضطراری داده شد . 


محمد مظفری معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر در این خصوص اظهار داشت:  با هدف ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح احتمالی در نقاط پرتردد و خطرپذیر استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مبادرت به استقرار پست های موقت، جدای از پایگاه های ثابت و شبانه روزی در سطح استان شده است تا با به کارگیری نیروهای امدادی و خودروهای امداد و نجات نسبت به تسریع در انجام عملیات‌های امداد و نجات جاده ای و ترافیکی و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث و سوانح احتمالی و افزایش ایمنی و آرامش روحی و روانی مردم در سفرهای نوروزی اقدام نمایند ،لذا طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ با رویکرد عملیاتی و پیشگیری از بیماری‌های کرونا با تکیه بر وظایف و شرح خدمات مصوب ابلاغی به مدت ۲۰ روز با استقرار پست های موقت و آمادگی کامل پایگاه ها و مراکز عملیاتی امداد و نجات در سراسر استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه می یابد . 


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت درهر شبانه روز ۱۷۱ (نفر روز) نیروی امدادی در قالب ۱۷ تیم عملیاتی در صحنه و۱۸ تیم پشتیبانی و آنکال در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ در شش پایگاه امداد و نجات بین شهری( ثابت) و چهار پایگاه موقت(سیار) و بهره مندی از ۹دستگاه آمبولانس ۱۲ خودروی امداد و نجات کمک دار ۵ خودروی ست نجات دو دستگاه کامیون دو دستگاه آرگو و آمادگی شبانه روزی شماره تماس تلفنی(۱۱۲) مرکز پاسخگویی به نیازمندی های امدادی در خدمت هم استانی های عزیز و مسافرین نوروزی خواهند بود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین