« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
بعد از قریب به 8 سال شاهد مانورهای متعدد مسولان و وعدهای سرخرمن آنها و تعطیلی جاده بعد از پل به سمت جاده پاطاوه و احداث لاک پشتی مسیر لنده تا پل هستیم !!!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دوم اردیبهشت 1394 بود که کلنگ احداث پروژه پل ارتباطی لنده ،دهدشت،پاتاوه با حضور حجت الاسلام بزرگواری نماینده وقت شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده ،نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری،فدایی مدیر کل مسکن و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به زمین زده شد.
 
8 سال انتظار برای احداث جاده  لنده ،دهدشت،پاتاوه; شاید وقتی دیگر
                                                                                                         
البته کار مطالعاتی این پروژه طی سالهای قبل از آن انجام گرفت و در سال 94 با مشخص شدن اعتبارات لازم و پیمانکار مربوطه کار اجرایی آن آغاز گردیده است.
 
                                                                                    
پایگاه خبری آوای رودکوف همان زمان یعنی سال 94 در مراسم کلنگ زنی پل و جاده تراب به نقل از مسولان مربوطه نوشته بود: پل تراب با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال با دو دهانه 18 متری و یک دهانه 50 متری و ارتفاع بیش از 17 متر و طول 99 متر کلنگ‌زنی گردیده و طبق پیش بینی های بعمل آمده قرار است ظرف 23 ماه به اتمام برسد که البته پیمانکار مربوطه در مراسم کلنگ زنی اعلام نموده در صورت تامین اعتبار ظرف 18 ماه آن را تحویل خواهد نمود.
 
حالیه اما بعد از قریب به 8 سال شاهد مانورهای متعدد مسولان و وعدهای سرخرمن آنها و تعطیلی جاده بعد از پل به سمت جاده پاطاوه و احداث لاک پشتی مسیر لنده تا پل هستیم و انتظاری که 8 سال به طول انجامید و دردناک تر از همه بی تفاوتی مسولان به این پروژه  حیاتی شهر ستان لنده و سوء ظن هایی که این روزها ایجاد شده و عده ای آن را به جاده سابق و سوق گره می زنند و عده ای دیگر لنده را شهرستانی که کمترین توجه از طرف مسولان استانی و نماینده محترم مردم به آن شده تا جایی که بعضی از شهروندان در دیدار اخیر با استاندار از وی خواستند تا برای لنده فاتحه ای بخواند و به هر حال هر چه بود و هر چه باشد مردم همچنان منتظر احداث این جاده و کمک به خروج لنده از بن بست هستند!!
 
البته ممکن است بعضی از مسولان معارضات مردمی را بهانه کنند که ضمن رد آن باید گفت از طرف پل به سمت جاده پاطاوه که هیچگونه معارضی وجود نداشت چرا جاده آن مالرو می باشد.
 
قطع یقین با شرایطی که هست مردم انتظار دارند اگر اون تکه پیمانکار یا ناظری دارد سریعا عزل و به دست فردی دلسوزتر داده شود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: