« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.


با یادگیری و عملی کردن سیره قرآن فاصله داریم 

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:ماه رمضان فرصت بی بدیلی برای نزدیک شدن به خداست. وی افزود:یکی از مهمترین ابزار ها برای نزدیک شدن به خدا ،تلاوت قرآن، آن هم در ماه نزول قرآن است.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:جامعه ما باید این واقعیت تلخ را بپذیرد که متاسفانه با یادگیری و عملی کردن سیره قرآن فاصله داریم .

امام جمعه لنده گفت:رهبر عزیزمان در کنار جهاد تبیین و امید آفرینی فرمان بزرگی صادر فرمود "که تمام مساجد، محلات و روستاها باید تبدیل به پایگاه‌های فعال قرآن کریم شوند و هر مسجدی بتواند یک قرارگاه واحد در حوزه قرآن شود."

 خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:قدرت در فضای مجازی فوق العاده از نیازهای اساسی کشور ما و حتی همه کشورهای مسلمان است چون فضای مجازی در زندگی همه ما حاکم شده است و اگر کشور ما نتواند مدیریت کند خیلی از ارزش‌ها  توسط دشمن کم رنگ خواهد شد.

مردم در مورد کارخانه آسفالت گله مند هستند

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت:مردم در مورد کارخانه آسفالت گله مند هستند که در شهرستان یک صنعت اینجوری که نعمتی برای ماست علی رغم قابلیت چه استفاده ای برای شهر و مردم دارد؟ آرزوی مردم این است وقتی از کنارش رد می شوند آن را فعال ببینند و تولید درآمد برای شهر کند.

وی تاکید کرد:اما مردم در این زمینه به آرزوشون نرسیدند ،اگر مشکل فنی است این را به مردم بگویند، اگر مدیریتی است و در سایه نداشتن تعهد مسئولین ،از فرماندار محترم و دادستان محترم می خواهیم زودتر به قضیه ورود کنند و نگرانی مردم در این قسمت برطرف و حق شان احیا شود.

شهادت دو طلبه بی گناه و هتک حرمت حرم امام رضا(ع) جامعه ما را متاثر کرد

امام جمعه لنده با اشاره به حادثه تروریستی چند روز پیش که در حرم مطهر رضوی پیش آمد گفت: شهادت دو طلبه بی گناه و هتک حرمت حرم امام رضا(ع) جامعه ما را متاثر کرد، هدف دشمنان مشخص است آنها به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی هستند و ایجاد تقابل بین دو ملت با شرافت ایران و افغانستان. انشالله با وجود فهم و بصیرت عمومی، مردم ما تلاش کنند در دام  تبلیغات وشایعات فضای مجازی گرفتار نشوند.

روزه خواری در انظار عمومی جرم است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت:ماه رمضان هست و همه ما می دانیم حفظ حرمت این ماه بزرگ خدا لازم است ،در شهری که الحمدالله در بین شهرهای استان معروف به دیانت و دینداری است، اجازه ندهیم عده ای از روی جهالت به روزه خواری آشکار روی بیاورند،روزه خواری در انظار عمومی جرم است، ضمن اینکه دادستان محترم دنبال خواهند کرد، مؤمنین از انجام وظیفه خودشان در این زمينه غفلت نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: