« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و مسولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های حوزه کهگیلویه بازدید و آخرین وضعیت آنها را بررسی کرد.

کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از جاده طریق‌الطیب اظهار کرد: پس از بررسی و برآورد هزینه ، این پروژه در چند وقت گذشته با هماهنگی‌های که با شرکت نفت صورت گرفت آغاز و تجهیزات راه سازی در محل مستقر شده است، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کنار این پروژه در حال کار و فعالیت است.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری

وی با درود به روح پاک شهید طیب و همه شهدای جنگ تحمیلی گفت: اگر امروز کاری صورت گرفته به واسطه وصيت این شهید بزرگوار و روح قدسی وی است که در منطقه حاکم است.

حاجی زاده در ادامه افزود: در ۳ ماه گذشته گزارشات و پیگیری‌هایی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشت، همچنين تاکید استاندار، از این پروژه بازدید و آن را در اولویت کاری خودم قرار دادم.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شرکت نفت و گاز گچساران و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پای کار آمدند و با تعامل خوبی که شد کار را شروع کردیم.

وی گفت: امروز که از این مسیر بازید کردم بیش از ۱۰ کیلومتر از مسیر بیس ریخته شد و آماده ادامه کار است.

حاجی‌زاده تعداد دستگاه‌های راهسازی در حال کار این پروژه را ۱۵ دستگاه دانست و گفت: قرار است در دو سه روز آینده دستگاهای راهسازی اضافه شوند، پیش‌بینی ما این است که با توجه به روند کار تا ۳ ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: پل شهید طیب دوباره به مناقصه رفت و متاسفانه پیمانکاری برای آن مشخص نشد که دستور ترک تشریفات داده شد.

وی با اشاره به اینکه ۵ میلیارد تومان نقدینگی از محل اعتبارات سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دادیم افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفتیم که این اعتبار قابل قبولی است و این پروژه را به اتمام خواهد رساند.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای آبادانی این منطقه و عمل به وصیت شهید عزیز مشکلات آب شرب و آنتن دهی تلفن همراه را نیز در آینده در دستور کار قرار می‌دهیم.

حاجی‌زاده در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کسانی که در این کار خیر دخیل هستند تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین