« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه بزرگ قرآنی با عنوان «بهار ضیافت» در یاسوج برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، «امین درخشان» امروز در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج برپا می شود.

برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در قالب ۲۲ غرفه با موضوعات قرآن و عترت به نمایش در می آیند.


وی با بیان اینکه موضوعات این نمایشگاه مرتبط با حوزه قرآن و عترت است، افزود: در این نمایشگاه بزرگ قرآنی محصولات فرهنگی، غرفه‌های مد و لباس، خانواده، برنامه های ویژه کودکان، غرفه امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به شبهات، غرفه تولید محتوا در فضای مجازی، غرفه نغمات آسمانی، غرفه «قرآن بخوان جایزه بگیر»، غرفه استعدادیابی اذان، ابتهال، صوت، قرآن، غرفه جهاد تبیین و گفتمان جوان نیز با حضور متربیان برپا می شود.


درخشان به برنامه‌های جنبی نمایشگاه «بهار ضیافت» اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های نقاشی و خوشنویسی با حضور هنرمندان، محافل قرآنی، نشست های تخصصی موضوعی، گفت و گو های تخصصی جوانان و پرسش و پاسخ، اجرای نمایش های خیابانی با موضوعات قرآنی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

این نمایشگاه از ۲۹ فروردین ماه به مدت حدود یک هفته به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت فرهنگی سپاه فتح، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دارالقرآن کریم و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین ماه به مدت حدود یک هفته به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت فرهنگی سپاه فتح، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دارالقرآن کریم و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: