« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
همزمان با بازتاب گسترده کلیپ جنجالی قیچی کردن مو‌های دانش آموزان در یکی از مدارس تهران که با موجی از انتقاد و اعتراض همراه شده است، ویدئویی از دلجویی یک‌ معلم از دانش آموزان در لرستان به شیوه‌ای کاملا متفاوت در فضای مجازی وایرال شده.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ همزمان با بازتاب گسترده کلیپ جنجالی قیچی کردن مو‌های دانش آموزان در یکی از مدارس تهران که با موجی از انتقاد و اعتراض همراه شده است، ویدئویی از دلجویی یک‌ معلم از دانش آموزان در لرستان به شیوه‌ای کاملا متفاوت در فضای مجازی وایرال شده.

در ماجرای قیچی کردن موی دانش آموزان، مسئولان وزارت آموزش و پرورش می‌گویند فرد خاطی مرتکب تخلف ذکر شده در ماده ۸ قانون تخلفات اداری شده است.

بررسی این ماده از قانون نشان می‌دهد که ۳۸ بند تخلف وجود دارد که این مسئول مدرسه، مرتکب بند اول آن شده است؛ یعنی اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی یا اداری. اما در مورد میزان مجازات او، هیات رسیدگی به تخلفات می‌تواند کمترین برخورد یعنی اخطار کتبی بدون درج در پرونده استخدامی را در نظر بگیرد.

در شدیدترین برخورد نیز براساس بند «ی و ک» ماده ۹ تنبیهات اداری، این هیات می‌تواند اخراج از دستگاه متبوع و انفصال دائم از خدمات دولتی و دستگاه‌های مشمول این قانون را اعمال کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: