« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: باند ۷ نفره‌ای که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی می‌کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حمید نادریان بیان کرد: با وصول خبر مردمی به سامانه "سامد ک. ب" و تلاش رئیس دایره‌ اطلاعات کلانتری ۱۱ یاسوج، گروهی که با تصرف چندین قبضه اسلحه غیر مجاز کلاش و تجهیزات نظامی بی سیم، اقدام به انتشار تصاویر در فضای مجازی استان می‌کردند، شناسایی و با صدور دستورات قضایی، تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود: متهمان این گروه ۷ نفره در یک عملیات پلیسی بازداشت شدند و جهت تکمیل تحقیقات مقدماتی در پلیس اطلاعات و امنیت استان و زندان مرکزی یاسوج به سر می‌برند.

وی گفت: تا کنون با اعتماد عمومی مردم استان به سامانه ارتباطی سامد ک. ب، در دادستانی مرکز استان، جرایم متعددی کشف و با قاطعیت دستورات قضایی صادر، متهمان بازداشت شده اند.

معاون دادستان مرکز استان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه مطلع باشند، اقدامات آنان در محیط عمومی فضای مجازی استان، تحت اشراف کامل است و با مخلان امنیت روان عمومی به شدت برخورد قانونی و بدون اغماض خواهد شد لذا امیدوارم این پرونده به عنوان نمونه‌ای از اقدامات قضایی، برای افرادی که همچنان سودای تفاخر به اسلحه و انتشار تصویر اسلحه و خودنمایی با آن را دارند، عبرتی آموزنده باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: