« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
صبح امروز انجام گرفت:
مدیر جدید اداره برق لنده و پرسنل این مجموعه به همراه امام جمعه موقت لنده با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مدیر جدید اداره برق لنده و پرسنل این مجموعه به همراه امام جمعه موقت لنده با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در این مکان مقدس ،ضمن تبریک به البرز مددی مدیر جدید اداره برق لنده ،از زحمات مالک رازنهان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود:آقای رازنهان در طول ۱۳سال خدمت خود عملکرد خوب و رضایت بخشی از ایشان دیدیم.

الهی نیا گفت:با شناختی که از آقای البرز مددی دارم ایشان یک نیروی انقلابی، جهادی،پای کار و با صداقت می باشند که امیدواریم در این پست موفق باشند.

امام‌جمعه موقت لنده تاکید کرد:پرسنل اداره برق در میان همه ادارات پای کارتر ،با نشاط تر و زنده تر هستند و سرما و گرما نمی شناسند که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام الهی نیا خاطرنشان کرد:برق یک نعمت بزرگی و یکی از نیازهای اولیه و اساسی مردم می باشند و بخش عمده ای از کارهای مردم مربوط به برق می باشد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت:امیدواریم با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف برق مخصوصا در فصل گرما با مشکل روبرو نشویم.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان از آقای خنجری یکی از پرسنل اداره برق که جان خود را در راه خدمت گذاری به مردم از دست داد یادی کرد و با قرائت فاتحه بر مزار این مرحوم و آقای روهنده یکی دیگر از پرسنل اداره برق یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

عکس و گزارش از بهروز عادل فر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
0
0
ضمن تبریک به آقای مددی عزیز یه نکته رو عرض کنم که ایشون واقعاً انسانی صادق همراه با وجدان کاری و لایق این جایگاه هستن .آرزوی موفقیت برای ایشان و همه پرسنل اداره برق شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: