« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
گزارش تصویری؛
شب شعر رمضان و شهید محراب با حضور فرماندار،فرماندهی سپاه،ریاست آموزش و پرورش،شاعران و علاقه مندان به شعر و تعدادی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شب شعر رمضان و شهید محراب با حضور فرماندار،فرماندهی سپاه،ریاست آموزش و پرورش،شاعران و علاقه مندان به شعر و تعدادی از مسئولان محلی برگزار شد.

این برنامه با حضور شاعران توانمند شهرستان به جهت گرامیداشت این ماه مبارک و همچنین امام علی علیه السلام شهید محراب برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در ابتدای این برنامه اظهار داشت: ظرفیت هنر ،بهترین ظرفیت برای انتقال مفاهیم است.

در ادامه دانش فرماندار لنده با اظهار خوشحالی از اجرای این برنامه وزین توسط اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اظهار داشت که شاعران توانمند این شهرستان با قرائت اشعار خوب خود حق مطلب را ادا نمودند.
وی امام علی علیه السلام را نمونه یک انسان کامل دانست.

رییس شورای اداری شهرستان با اشاره به روز قدس همه مردم متعهد را به شرکت در این راهپیمایی سراسری دعوت نمود.

در این برنامه اشعار شاعران و قصه گویی و برنامه های دیگری اجرا شد.

همچنین از برگزیدگان مسابقه قصه خوانی و عوامل اجرایی جشن فرهنگ و هنر و محفل انس با قرآن و شاعران و مجریان برنامه شب شعر رمضان و شهید محراب تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: