« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
نشست هم اندیشی طلاب شهرستان لنده با موضوع جهاد تبیین در سالن اجتماعات اداره تبلیغات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ نشست هم اندیشی طلاب شهرستان لنده با موضوع جهاد تبیین در سالن اجتماعات اداره تبلیغات برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در این جلسه گفت:یکی از موضوعات روز کشور، بحث اصلاح یارانه ها و حذف ارز ترجیحی است.وی افزود:حذف ارز ترجیحی باعث کوتاه کردن دست دلالان و رانت خوران می شود و یک طرح بزرگ اقتصادی و به نفع دهک های پایین جامعه می باشد.

حجت الاسلام الهی نیا گفت:دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی با استفاده از فضای مجازی اذهان مردم را مخدوش می کنند اما از دستگاه های نظارتی انتظار داریم نظارت خود را بر بازار دقیق تر و محکم تر کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پايان گفت:نیاز هست کسانی که دغدغه نظام و انقلاب و مردم را دارند طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:در هر عرصه ای جهاد تبیین لازم است در این موضوع هم روشنگری و حقایق را به مردم گوشزد کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:افسار فضای مجازی ما دست اجانب و صاحبان ثروت و قدرت است.وی افزود:۱۱سال پیش مقام معظم رهبری دستور تشکیل شبکه ملی اطلاعات را داد اما این کار را نکردند.

امام جمعه لنده تاکید کرد:اجانب و صاحبان ثروت جامعه را تحریک می کنند و دنبال نا امید کردن مردم می باشد.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:همه اقشار مختلف باید خودشان را مخاطب مستقیم دستور مقام‌معظم رهبری ببینند مخصوصا جامعه عزیز روحانیت که باید در حد توان واقعیت ها را برای جامعه تببین کنند و این معنای جهاد تبیین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین