« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
فانی: فرزندان فرهنگیان فرهنگ حاکم بر آموزش و پرورش را بهتر می‌شناسند و همکاران بهتری برای آموزش و پرورش هستند

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام فرزندان فرهنگیان اولویت آموزش و پرورش است که کلیات آن مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفته است.
به گزارش آوای دنا به نقل از مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علی‌اصغر فانی پیش از ظهر امروز در جمع معلمان نمونه گیلان در دهکده ساحلی بندر انزلی با بیان اینکه اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در برنامه آموزش و پرورش دنبال می‌شود، اظهار داشت: رئیس جمهور با کلیات این امر موافقت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این خواسته قدیمی فرهنگیان است، تصریح کرد: استخدام فرزندان فرهنگیان به نفع دستگاه تعلیم و تربیت است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگیان فرهنگ حاکم بر آموزش و پرورش را بهتر می‌شناسند و همکاران بهتری برای آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به نقش الگویی معلم، یادآور شد: رفتار، کردار، سخن، سکوت و پوشش دانش‌آموز موثر است و معلم نقش اساسی در شکل‌گیری دانش‌آموزان دارد.

فانی با اشاره به اینکه معلم بهتر از پدر و مادر می‌تواند فرهنگ جامعه را منتقل کند، خاطرنشان کرد: معلمان باید به دنبال تربیت و رفتار دانش‌آموزان باشند و با انگیزه و مهارت بتوانند دانش‌آموزان خوبی را تربیت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: