« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

گلایه شدیدامام جمعه لنده از طولانی شدن اجرای پروژه تراب -لنده

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:در حال حاضر تمرکز دشمن بر روی کارکرد نظام است. وی افزود:دشمن در صدد هست که این ذهنیت را در افکار عمومی به وجود بیاورد ،که نظام اسلامی در مقابله با مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی ناکارآمد است.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:این در حالی است که همه ما می دانیم نسخه اصلی انقلاب فرمایشات امام و رهبری است به علاوه قانون اساسی و زمانی می شود از ناکارآمدی نظام حرف زد که مسئولان و مردم به این نسخه‌های اصلی انقلاب عمل کرده باشند و بعد از عمل دقیق به آنها همچنان مشکلات باقی بماند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:مشکلات امروز محصول و نتیجه عدم توجه به فرمایشات امام خمینی( ره )و عدم توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه لنده گفت: رسانه های استکباری و عوامل داخلیشون شبانه روز و ساعت به ساعت در صدد هستند که راه چاره را در روابط با آمریکا معرفی کنند و این انگاره غلطی است که چندین سال است کشور ما را معطل گذاشت.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:دولت فعلی با بهره گیری از تجارب گذشته و با استفاده از نظر کارشناسان و برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی سعی کرده است هدفمندی یارانه‌ها را متفاوت از گذشته انجام‌دهد تا درآمدهای حاصل از این طرح را در مسیر تولید و رونق تولید قرار دهد و جلوی مفت خورها و قاچاق کالا گرفته شود.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:در کنار رفع مشکلات اقتصادی ،پیشرفت پروژه های عمرانی و بهبود زیرساخت ها هم مد نظر باشد، این توقع به حق مردم ماست، به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها ،مردم ما در سختی هستند و اذیت می شوند در جلسه ای که چند روز قبل فرمانداری با جمعی از معتمدین محلی تشکیل داد همه به اتفاق ،نظرشون بر این بود اولویت اول پروژه ها، مربوط می شود به حوزه راه، چه راههای روستایی و چه محور لنده به تراب که اگر زودتر به بهره برداری برسد شهرستان ما را از بن بست نجات بدهد، پروژه ای که متاسفانه روند خیلی کند و ضعیفی دارد، انتظار می رود هم از ناحیه حوزه راهداری و هم بنیاد علوی آنهایی که پای کار اومدند تسریع بیشتری در این پروژه حاصل شود و مسیر دسترسی مردم آسانتر شود و وعده های چندین ساله ای که در بعضی محورهای روستایی دادند جامع عمل بپوشانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با اشاره به ۳۰اردیبهشت روز جمعیت گفت: تا دیروز از کشور ما به عنوان کشور جوان اسم می بردند ولی به دلیل کاهش نرخ باروری به یک کشور میانسال تبدیل شدیم و اگر توجه نشود آسیب های بسیار جدی را خواهیم داشت.امام جمعه لنده در پایان گفت:سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر حماسه ای ماندگار و تمام نشدنی و نماد مقاومت و ایثار ملت عزیز ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: