« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
حجت الاسلام الهی نی قبل از خطبه های نماز جمعه؛

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا پیش از خطبه های نماز جمعه لنده در مورد نقش روحانیت در دفاع مقدس گفت:خدواند متعال پیامبران را برای هدایت بشر فرستاده و به دنبال آن ائمه اطهار را عنایت کرده و در زمان غیبت امام معصوم برای هدایت جامعه ماموریت را به علمای دلسوز و متعهد داده است.

وی افزود:تاریخ به درستی زحمات و خدمات روحانیت را در خدمت به دین و دنیای مردم ثبت کرده و روحانیت در این راه زجرها کشیدند و شکنجه ها دادند.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد:روحانیت در طول تاریخ با اقتدا کردن به ائمه اطهار همیشه در کنار مردم برای دلسوزی پیشتاز بودند و این یک افتخار است.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت:در شکل گیری انقلاب اسلامی امام خمینی (ره ) نقش اساسی داشتند و در این راه شکنجه ها دیدند، اما مورد برجسته ای که روحانیت از خودشان نشان دادند در دفاع مقدس بود که یک امتحان بزرگ برای همه اقشار جامعه و این قشر بود.

حجت الاسلام الهی نیا تصریح کرد:روحانیت نه تنها برای ترغیب و دعوت مردم برای حضور در جبهه ،بلکه پیشاپیش دیگر اقشار جامعه حضور عملی و سازنده و عملیاتی داشتند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:روحانیت شهدای زیادی را در مقایسه با سایر اقشار جامعه تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند و در ترغیب و تشویق مردم به کمک به وسایل مورد نیاز رزمندگان نقش اساسی داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: