« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان از پخش برنامه های متنوع در سالروز آزادسازی خرمشهر در شبکه استانی دنا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ امیر رئوف با بیان اینکه در راستای تبیین سالروز سوم خرداد همه معاونت های سیما، صدا، فضای مجازی و خبر برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند، ادامه داد: رسانه‌ ملی در کنار کسانی که تریبونی در دست دارند تلاش می کنند تا برای تبیین هر چه بهتر این روز مهم تلاش کند.

تشریح ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز استان در سوم خرداد

وی با بیان اینکه رسانه ملی با استفاده از ابتکار و خلاقیت در تولید آثار فاخر فرهنگی برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش دارد، بیان کرد: معاونت سیمای مرکز استان در سالروز آزاد سازی خرمشهر ارتباط مستقیم با مرکز صداوسیمای خوزستان، پخش مستند، فیلم های سینمایی و روایت گری دفاع مقدس را بر روی آنتن می برد.

مدیرکل صداوسیمای پرداختن برنامه های روتین رادیو به موضوع سالروز سوم خرداد و پوشش برنامه های مختلف در استان به این مناسبت را از برنامه های معاونت صدا در این روز نام برد.

وی تولید گزارش های متنوع از نقش رزمندگان استان در عملیات بیت المقدس، معرفی شهدای سوم خرداد و پوشش برنامه ها به این مناسبت در استان را از دیگر اقدامات معاونت خبر بیان کرد.

رئوف تهیه پوستر، عکس نوشت و مصاحبه با دونفر از رزمندگان فتح خرمشهر را از برنامه های معاونت فضای مجازی در این روز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نسل امروز به لحاظ سلیقه و دیدگاه دارای هوشمندی‌های خاصی هستند، اضافه کرد: اگر هنرمندانی که دغدغه‌ی فرهنگی دارند بتوانند با شناخت صحیح از این سلیقه‌ها، خوراک فرهنگی مطلوبی را تهیه و منتشر کنند، فضای فرهنگی کشور را به سمت‌ و سوی صحیح هدایت می‌کنند و این نیازمند نگاه هنرمندانه و خلاقانه و یک عزم ملی را طلب می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: