« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:
ایثارگران مشمول بند (د) تبصره 20 قانون بودجه 1400 تبدیل وضعیت استخدامی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از  یاسوج؛اسفندیار برخه در نشست تجلیل از ایثارگران که با حضور مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران و ایثارگران شرکت آبفا به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن کنفرانس برگزار گردید اظهار داشت: یکی از درخشان ترین و زرین ترین برگ های مقاومت و ایستادگی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، واقعه سوم خرمشهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: همه آنچه از اقتدار و امنیت گرفته تا اثرگذاری در منطقه خاورمیانه و دنیا مرهون رشادت و پایمردی های ایثارگرانی است که خالصانه و صادقانه از جان خود برای کشور مایه گذاشتند.

اسفندیار برخه گفت: ما در مجموعه شرکت آب و فاضلاب به واسطه دین و تعهدی که به خانواده ارزشمند ایثارگران داریم تقریباً همه پست های کلیدی سازمان را به نیروهای توانمند و شایسته ایثارگر واگذار کردیم و خدارا شکر پاسخ این اعتماد ما با پاکدستی و تعهد مثال زدنی ایثارگران عزیز داده شده است.

وی در خصوص فرایند تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هم گفت: تبدیل وضعیت استخدامی 49 نفر از ایثارگران مشمولان بند (د) تبصره 20 قانون بودجه 1400 اجرا و عملیاتی شد.


منبع خبر؛ دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: