« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از برگزاری ۳۰۰ برنامه به مناسبت روز دختر با کمک ادارات و نهادهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از برگزاری ۳۰۰ برنامه به مناسبت روز دختر با کمک ادارات و نهادهای مختلف استان خبر داد.

نادیا صداقت در جلسه هماهنگی گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: دهه اول ذی‌القعده به نام دهه کرامت نامگذاری شده است ایام بسیار مبارک و پربرکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، به این عنوان، نامگذاری شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: میلاد پربرکت حضرت فاطمه معصومه (س)و روز دختر در ایران بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام دختر و آشنایی آنان با نحوه صحیح زندگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی است و از آنجاییکه شخصیت حضرت معصومه (س)، علاوه بر شخصیت مذهبی این بانوی گرانقدر ، شخصیتی علمی نیز بوده است، می تواند بهترین الگو باشد.

صداقت گفت: همه ما نیز وظیفه داریم این روز را مغتنم شمرده و به نیازمندی‌های دختران جامعه، توجه داشته باشیم.

وی به فعالیت‌های مختلفی که دختران در سطح جامعه انجام می دهند اشاره کرد و افزود: دختران پرتلاش استان ما دارای توانمندی‌های زیادی در سطح ملی و استانی و بخش‌های اجتماعی، علمی، دانشگاهی، ورزشی بوده و همواره خوش درخشیده‌اند.

صداقت به اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به همین مناسبت توسط ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف اشاره و عنوان کرد: برگزاری چندین جشنواره، مسابقات، تجلیل و بازدید از جمله جشنواره پوستر دهه کرامت و رضوی، جشنواره رضوی( تئاتر خیابانی)، کارگاه های آموزشی مختلف، همایش دختران، حمایت های روانی اجتماعی و توسعه، جشنواره فرهنگی عکس فدای دخترم، سفر زیارتی سیاحتی دختران برجسته به قم و مشهد مقدس، برگزاری جشن در مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بدسرپرست و همایش امروز برای دخترم از جمله برنامه‌های روز دختر در استان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: معرفی کتاب بهترین دختر عالم برای نوجوانان، کارگاه نقاشی من و خواهرم، اردوی یک روزه دختران دانشجوی دانشگاه یاسوج، نصب تابلوی مدرسه شهیده پروانه کاویانی در گچساران، تجلیل از دانش آموزان برتر علمی سطح ملی و بین المللی، همایش پیاده‌روی پویش دختران مهر، برگزاری جشن میلاد در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اردوهای جهادی در محلات کم برخوردار و آسیب خیز، محافل انس با قرآن برگزاری جشن ویژه دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج، برگزاری کارگاه ادبی دختر گل خوش بوی هستی، ثبت‌نام رایگان دختران بی سرپرست و بدسرپرست در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه کارت پستال سازی به همین مناسبت، برگزاري همايش متمركزمراکز کانون باعنوان (امروزبراي دخترم )، پرپایی کارگاه نقاشی من برای خواهرم، برگزاری جشن ویژه دختران همکاران استانداری در محوطه استانداری از دیگر برنامه‌ها است.

در پایان مدیرکل امور زنان و خانواده از فرمانداران شهرستان‌های تابعه خواست برنامه‌های متناظری را در سطح شهرستان ها به همین مناسبت، داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: