« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

تاکید امام (ره) همیشه بر حفظ وحدت بود/زیرساخت های عمرانی در شهرستان لنده ضعیف است

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:وجود نازنین امام خمینی( ره ) این رهبر بزرگ الهی، در حقیقت عصاره و نمونه ای از حقیقت اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی افزود:امامی که خانه دلش خانه خدا بود و نشانه آن ضجه های ایشان در دل سحر بود و تا پایان عمر همین خصائص نیک را داشتند.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:سفارش امام این بود که تا زمانی که مردم حول محور ولایت فقیه حرکت کنند، آسیبی به مملکت نخواهد رسید و تاکید ایشان همیشه بر حفظ وحدت بود.

امام جمعه لنده گفت:امروز ما در سایه انقلاب اسلامی مقتدریم و مفتخر، یک نشانه اقتدار که هیمنه پوشالی استکبار را خرد کرد اقتدار دریایی ماست.

حجت الاسلام محمودی اصل خاطر نشان کرد:حرکتی که اخیرا در خلیج فارس انجام شده و بعد از جسارتی که مدتی قبل یونانی ها با حمایت آمریکا در توقیف نفت کش ایرانی داشتند اما اینجا تلافی آن را در آوردند گرچه براشون قابل باور نبود ساعت های اول خیال می کردند با تهدید ایران می ترسد و کوتاه می آید اما وقتی اقتدار ما را دیدند تسلیم خواسته های ما شدند و فهمیدند که ما نه تنها ذلیل نیستیم بلکه با غیرت و شجاعت از حقمون دفاع می کنیم.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:دهه کرامت را در آن قرار داریم دهه جشن و سرور و موسم پر برکت کریمه اهل بیت و برادر بزرگوارشان ولی نعمت ما ایرانی‌ها امام رئوف حضرت رضا (ع) که موسم پیوند دلها با ولایت است و ارتزاق از سفره با کرامت این خاندان پاکیم.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:در دهه کرامت روز شنبه ۱۷خرداد شهرستان ما میزبان تعدادی از خادمین حرم مطهر امام رضا (ع )خواهد بود هم جشن این دهه در همین مکان خواهیم داشت و هم در حقیقت محکومیت ساخت فیلم صهیونیستی در اهانت به ساحت روحانی امام رئوف ،که همه مستحضرید به محضر آقامون امام رضا (ع )جسارت شده با حضورمون در جشن عملا در دهان جسارت کننده گان خواهیم کوبید.

امام جمعه لنده گفت:امروز سفر رئیس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور را خیلی مختصر در شهرستان داشتیم در روستای مالشیخ به نمایندگی از روستاهای شهرستان حاضر شدند گرچه برنامه جمع و جور بود اما وعده های خوبی دادند به ویژه برای آسفالت کوچه ها در روستاها، امیدواریم در بازه زمانی کوتاه شاهد تحقق آن باشیم و مردم عزیز و شایسته ما که حقشان بهره مندی بیشتر از امکانات و رفاهیات است زودتر به حق و حقوقشان برسند.

حجت الاسلام محمودی اصل با گلایه از ضعف زیرساخت ها در شهرستان گفت:چه قدر از این تریبون و امثال این تریبون سالها فریاد زده شد، اما متاسفانه زیرساخت‌هامون ضعیف است به ویژه در حوزه برق، بارها این مطالب گوشزد شد، بارها آقایان آمدند صحبت کردند و وعده دادند، البته حرکتی جهت احداث ایستگاه برق در روستای لیر آغاز شده ،مدتی قبل آقای استاندار و مدیر عامل برق خوزستان تشریف داشتند، برای سال ۱۴۰۲قولهایی دادند اما این که چه زمانی این قولها محقق شود ما امیدواریم مثل بعضی از وعده ها نباشد چراکه قطعی برق هم روح و روان و آسایش مردم را تحت شعاع قرار داده هم خیلی از وسایل برقی مردم یا می سوزد یا نیم سوز می شود و خسارت‌های مادی داشتیم.

امام جمعه لنده با گلایه از قطعی برق در زمان برگزاری نماز جمعه گفت: انتظار می رفت حداقل اگر وقت نماز جمعه برق قطع بود اطلاع می دادند تا پیش بینی لازم را می کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: