« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
آوای رودکوف؛
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در راس هیاتی از مدیران کشوری و استانی برای بررسی مشکلات و آخرین وضعیت پروژه های بنیاد علوی وارد شهرستان لنده شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید پرویز  فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور برای بررسی مشکلات و آخرین وضعیت پروژه های این بنیاد در لنده  به همراه  مهندس خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مدیران کل دقایقی پیش وارد این شهرستان شدند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور وارد لنده شد

دکتر فتاح دقایقی پیش در مراسم شورای اداری شهرستان لنده حضور پیدا کرد و این جلسه هم اکنون در حال برگزاری است.

فرماندار  لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان لنده وضعیت راه های ارتباطی لنده ؛تکمیل و احداث  راه لنده ، تراب به دهدشت  ؛ضرورت توسعه بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت رودخانه مارون ؛ بهسازی راه لنده به لیکک؛ توجه به صنعت گچ در این شهرستان و همچنین توجه ویژه به مبلمان شهری لنده را یاداوری و اظهار داشتند در حوزه راه های روستایی نیازمند توجه ویژه هستند که 50کیلومتر راه روستایی اگر مورد حمایت ویژه بنیاد قرار گیرد می توان بخش عظیمی از مشکلات شهرستان را مرتفع نمود.

شرایط در طسوج در بخش سرفاریاب واقعا بحرانی است!

در ادامه نیز حجت الاسلام سید محمد موحد گفت: باتوجه به خدمات ارزشمند نظام مقدس اسلامی و خدمات ارزشمند بنیاد مستضعفان و علوی تلاش های خوبی شکل گرفت ولی حقیقتا عمق محرومیت ها بالا است و شهرستان های چرام و بهمئی نیز دارای ابعاد محرومیت های گسترده تری هستند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ گفت: شرایط در طسوج در بخش سرفاریاب واقعا بحرانی است و به واسطه سیلاب ماه های گذشته حقیقتا دارای مشکلات اساسی هستند.

وی در ادامه گفت:وضعیت در منطقه پهنوک و رود تلخ بهمی هنوز انسان های زندگی می کنند که از حداقل های زندگی محروم هستند و این وضعیت حقیقتا مشکلات زیاد است.

موحد تاکید کرد: در دلی مهرجان و دلی خیارکار و حوزه های موگرمون و قیام شرایط مردم در حوزه برق رسانی و جاده سازی واقعا مشکلات اساسی دارند.

نماینده مردم کهگیلویه.بهمئی. چرام و لنده گفت: مردم ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند و باید آثار خدمات بنیاد علوی و مستضعفان در این مناطق ملموس تر از گذشته برای مردم به نمایش گذاشته شود.

بیش از ۴۰میلیارد تومان برای راه ارتباطی لنده به تراب تامین اعتبار شده است!

در ادامه نیز علی نیکبخت مدیر آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده گفت: بیش از ۴۰میلیارد تومان برای راه ارتباطی لنده به تراب تامین اعتبار شده است و بیش از ۷میلیارد تومان برای دشت بن و ۶۴میلیاردتومان در حوزه اشتغال شهرستان لنده تامین شده است.

وی در ادامه گفت: در بحث شعار اصلی بنیاد نیز به بحث حمایت از محرومین و توان افزایی و تیم های توان افزایی در حوزه های مختلف شکل گرفته و شبکه های پایداری شکل گرفته است.

نیکبخت گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز تلاش های خوبی در جهت شک گیری هیئت های محله محور و گروه های جهادی در سطح شهرستان لنده شکل گرفته است.

امیدوارم  بنیاد مستضعفان تمرکز خود را به یک پروژه مهم برای اشتغالزایی عمومی متمرکز کنند

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امیدوارم بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان تمرکز خود را به یک پروژه مهم برای اشتغالزایی عمومی متمرکز کنند.

وی گفت: خانه های عالم و ساختمان نیروی انتظامی نیازمند حمایت ویژه است که امیدواریم در این حوزه شاهد کمک های خوبی باشیم.

مشروح بیانات رئیس بنیاد مستضعفان

در ادامه رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: میزان براورد مالی یک پروژه در همان مبدا مشخص می شود که سهم ما و دولت مشارکتی است.

سید پرویز فتاح گفت: باتوجه به وعده مسولان قبلی بنیاد یک دستگاه آمبولانس جهت مرکز بستر درمانی شهرستان لنده اهدا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در حوزه راه های روستایی و بهداشت و درمان و بحث کمک به کمیته امداد و شهرداری کمک های خواهیم کرد.

وی گفت: سهم آورده بنیاد مستضعفان و دستگاه های دولتی باید مشارکتی باشد و در این حوزه قطعا کمک های خوبی به شراط تامین مشارک داشته باشیم.

فتاح گفت: در حوزه آب شرب شهرلنده و مشکلات حوزه آموزش و پرورش نیز مشکلات این مدارس با همکاری بنیاد علوی حل خواهند شد.

وی گفت:همه کسانی که در این کشور از ابتدا کار کردند در میزان توان خود خدمت کردند ولی عمق محرومیت ها بالا است و باید نیمه پر لیوان و کارکردها را باید دید و مقام معظم رهبری همیشه تاکید بر مثبت اندیشی دارند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ادامه خاطر نشان کرد: فلسفه کار و حضور بنیاد مستضعفان در کشور با رویکرد بنگاه درامد زایی است که با تشکیل بنیاد علوی برای رفع محرومیت ها کارهای مشارکتی را انجام می دهد.

سید پرویز فتاح گفت: با دولت مراوده های سنگین داریم و هر مقدار که دولت سرمایه گذاری کند ما نیز مشارکت می کنیم و در برخی از پروژه ها در حال ساخت آزاد راه های مهم هستیم که با دولت مشارکتی است.

وی افزود:اگر می خواهیم کار سنگین در این استان انجام دهیم باید سرمایه گذاری می کنیم که ابتدا با راه اندازی یک واحد صنعتی گاوداری ۳هزار راسی در این استان شروع خواهیم کرد که سرمایه گذار بنیاد مستضعفان خواهد بود.

وی گفت: بیش از ۵هزار بسته معیشتی برای مردم شهرستان لنده و ۵هزار بسته برای مردم قلعه رئیسی و دیشموک نیز در نظر گرفته خواهد شد که کمیته امداد و بهزیستی نیز باید در نظر گرفته شوند.

فتاح گفت:بیش از ۲۰هزار بسته معیشتی برای سایر مناطق استان نیز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امروز از امام و شهدا جدا شدیم و باید این وصل و اتصال به شهدا و ریشه و امام و اعتقادمان باید بیشتر شود که نیازمند تلاش و همت بیشتر مسولان است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: امروز مسولی می تواند کار خوب کند که مردمی باشد و برای خدا عمل کند و خداوند به اخلاص و خلوص نیت انسان ها پاداش خواهد داد.

وی تاکیدکرد: امروز امام و شهدا و حاج قاسم در جای خود هستند ولی ما باید مراقب باشیم که در مسیر امام و شهدا هستیم یا نه. پس باید در مسیر امام و شهدا و مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم و با توکل به خدا به مردم خدمت کنیم.

رئیس بنیادمستضعفان کشور گفت: باید به روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی برگردیم و بردارانه برای خدمت به مردم کارهای عام المنفعه با اعمال صالح خویش انجام دهیم.

وی گفت: هیچ بن بستی در کشور نداریم و امیدواریم این مهم با توکل بر خدای سبحان با خدمت به مردم در هر حوزه ای که هستیم به مردم خدمت کنیم و چرا این تفکر را عده ای دارند که انقلابی ها نمی توانند مملکت را اداره کنند ولی نمی دانند که این تفکر در کنار روحیه جهادی است که می تواند مشکلات این کشور را حل کند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: