« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۴ پروژه آبرسانی در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی تخصیص داده شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛ اسفندیار برخه با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴ پروژه مهم آبرسانی در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی در حال اجراست.

آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی در شهر ستان های کهگیلویه و بهمئی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: پروژه آبرسانی مجتمع دهدشت غربی یکی از پروژه های مهم در حال اجراست، پیش بینی اجرای ۴۱ کیلومتر خط لوله انتقال که بیش از ۲۸ کیلومتر آن عملیاتی شده است و مخزن به متراژ ۲۰۰ متر مکعب با اعتبار بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

اسفندیار برخه گفت: ۱۵ روستا با جمعیتی بیش از ۶۵۰۰ نفر از خدمات این مجتمع بزرگ آبرسانی که بخش هایی از آن بیش از ۷۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی دارند، در شهرستان کهگیلویه بهره مند خواهند شد.


وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر از دیگر پروژه های فعال آبفا است، این پروژه برای ۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر و با اجرای ۱۷ کیلومتر خط لوله، زمین به پیمانکار تحویل شده است و این پروژه هم با اعتباری به میزان ۶۵ میلیارد ریال به زودی آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: پروژه های آبرسانی در حوزه محرومیت زدایی به شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بسیج سازندگی در حال اجرا است و با اتمام این پروژه ها شاهد تحول جدی و فراگیر در دسترسی به آب شرب پایدار به ویژه در روستاها خواهیم بود.


منبع خبر؛ دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: