« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان از آمادگی برای راه اندازی رادیو دانشگاه خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛امیر رئوف در نشست صمیمی با رئیس و معاونین دانشگاه یاسوج با بیان اینکه فرصتی ایجاد شده که به واسطه آن بتوانیم با همکاری سایر دستگاه ها خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم، گفت: اگر شکرگذار این نعمت و فرصت باشیم لطف خداوند به ما مضاعف می شود و اگر غیر این باشد موجب خسران خواهد شد.

آمادگی صداوسیمای استان برای راه اندازی رادیو دانشگاه
وی با بیان اینکه هیچگونه مرزبندی بین صداوسیما و دانشگاه یاسوج وجود ندارد، افزود: وقتی امام راحل دانشگاه را مبدا تحولات تعبیر می کند، یعنی جایگاه مهمی در جامعه دارد و از طرفی نیز اگر استان بخواهد در سطح ملی معرفی شود دانشگاه ها می توانند در این زمینه تاثیر گذار باشند که دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر می تواند ما را کمک کند.


مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با اشاره به اینکه دانشکده های دانشگاه یاسوج هر کدام به مثابه یک رسانه می تواند عمل کند، بیان کرد: مجموعه روابط عمومی دانشگاه می تواند با شناسایی سوژه ها و اقدامات و کارهای هر دانشکده آنها را در اختیار رسانه ها به خصوص صداوسیما قرار بدهد.


وی با بیان اینکه صداوسیما این آمادگی را دارد که با همکاری دانشگاه یاسوج رادیو دانشگاه را راه اندازی کند، ادامه داد: رادیو دانشگاه بستر و فرصت خوبی است تا در طول هفته، در یک برنامه یک ساعته یا نیم ساعته به فعالیت ها، اقدامات، رویداد ها، اخبار و خدمات دانشگاه یاسوج بپردازد.


رئوف با اشاره به اینکه شبکه استانی دنا میزان قابل توجهی مخاطب در استان و حتی در استان های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان دارد، گفت: فرصت خوبی است که دانشگاه یاسوج می تواند برای توسعه و پیشرفت و حتی معرفی استان در سطح ملی بهره ببرد.


وی اضافه کرد: صداوسیمای استان این آمادگی را دارد تا با همکاری دانشگاه پایان نامه های موفقی که قابلیت اجرایی و عملی دارند معرفی کند زیرا در این صورت از خاک خوردن بسیاری از پایان نامه ها در سطح دانشگاه ها جلوگیری خواهد شد.


همچنین رئیس دانشگاه یاسوج با ابراز خرسندی از تعامل صداوسیمای استان با مجموعه دانشگاه گفت: چنین نشست هایی می تواند ظرفیت ها و پتانسیل های نهفته دانشگاه را به مجموعه صداوسیما معرفی کند تا با ساخت برنامه های متنوع ، گامی مهم در راستای تعالی امر آموزش برداریم.


دکتر کرمی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج آمادگی برای اجرای طرح های پژوهشی دارد، افزود: هم اکنون 65 طرح پژوهشی در سطح ملی و استان توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه در حال انجام است که ضرورت دارد توانایی و ظرفیت دانشگاه به سایر ادارات و سازمان ها معرفی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: