« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعلام اولویت‌های عمرانی استان گفت: همراهی، همکاری و پشتیبانی خوبی در استان وجود دارد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از محل سفر رئیس جمهور، زلزله‌ سی‌سخت و سایر محل‌ها بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان پول در فصول مختلف وارد استان شده گفت: با این حجم از اعتبارات، پذیرفتنی نیست جاده‌‌ها مشکل داشته باشند یا شهرهای ما با تنش آبی مواجه شوند.

اعلام اولویت‌های عمرانی  کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴۰۱/  اختصاص یک سوم اعتبارات۵۴ میلیاردی شهرهای نفتی به حوزه فرهنگ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۶۰ روستای استان با تنش آبی مواجه هستند، افزود: چگونه می‌خواهیم پاسخ مردم و نظام را در این موارد بدهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مدیران خوب ریسک‌پذیری آنها است، خطاب به مدیران حوزه عمرانی گفت: پول و اعتبارات وجود دارد فصل هم برای اجرای پروژه‌های عمرانی مناسب است بروید و کار کنید.

حاجی‌زاده با اشاره به عدم جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط برخی دستگاه‌ها و احتمال برگشت آنها گفت: به برخی از مدیران اعلام کردیم که پروژه‌ها را شروع کنند و نگران اعتبار نباشند اما این کار را نکردند و حالا اعتبارات آنها در حال برگشت خوردن است.

وی بیان کرد: ۳۰ خرداد و ۱۵ تیر را به دستگاه‌ها فرصت دادیم اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند در غیر اینصورت جابه‌جا خواهیم کرد که در پایان این بازده زمانی اعتبارات دستگاه‌هایی که جذب نکرده باشند جابه‌جا خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از دستگاه‌های نظارتی استان به ویژه سازمان بازرسی به دلیل همکاری با دستگاه‌ها و ارشاد جهت جلوگیری از برگشت اعتبارات تقدیر کرد و یادآور شد: کمیته نظارت نهایت همکاری را در این خصوص داشته که نمونه آن همکاری برای جلوگیری از برگشت ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات سازمان نوسازی مدارس بود.

حاجی‌زاده خطاب به مدیران عنوان کرد: پول و اعتبار وجود دارد، همه مجموعه استان هم پشتیبان و همراه دستگاه‌ها هستند و همکاری خوبی دارند در این شرایط اگر کاری انجام نشود ضعف از مدیران است و باید فرصت را به فرد دیگری داد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه مدیران تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات در یک ماه باقی‌مانده انجام دهند، افزود: ذی‌حسابان دستگاه‌‌ها برای جذب اعتبارات اسناد خزانه کمک کنند.

وی بیان کرد: در همه شهرستان‌های استان پروژه‌ها از ۷ صبح تا ۸ شب فعال شوند، دلیلی ندارد پروژه‌ای ۴ عصر تعطیل باشد مدیران مربوطه بازدید از پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

حاجی‌زاده در بخش دوم سخنان خود با طراحی اولویت‌های استان گفت: آب شرب، راه روستایی، زیرساخت‌ها و مبلمان شهری، مدارس و آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ارتباطات و فناوری اطلاعات اولویت‌های سال ۱۴۰۱ کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی به تفاهم‌نامه ۵۴ میلیاردی استانداری و حوزه وزارت نفت اشاره و عنوان کرد: یک سوم این اعتبارات شهرهای نفتی به حوزه فرهنگ اختصاص داده شد، ضمن اینکه به حوزه فرهنگ نیز توجه شده است.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات وزارت نفت باند دوم کمربندی گچساران، باند دوم کمربندی باشت و محور لیکک_ جایزان دیده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: