« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان عنوان کرد:
جلسات مستمر کمیته ایمنی آب برای اطمینان از سلامت و کیفیت آب به صورت ماهانه برگزار می شود.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛سیدمهدی فخراحمد در جلسه کارگروه ایمنی آب استان که ظهر امروز با حضور تمامی اعضای کمیته در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید گفت: کیفیت و سلامت آب شرب کهگیلویه و بویراحمد برای ما اولویت دارترین و حیاتی ترین مسأله است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان گفت: هرچقدر هم کمیت آب رضایت بخش باشد اما یک آسیب کوچک به کیفیت آب، علاوه بر اینکه موجب بی اعتمادی مردم به آبفا می شود، برای سلامت مردم هم خطرات جدی در پی دارد از همین رو یکی از وظایف مهم آبفا مطمئن شدن از کیفیت آب شرب مصرفی مردم در سراسر استان است.


فخراحمد اظهار داشت: مشکلات مربوط به تأمین کلر و دسترسی آسان به مواد گندزدا حل شده و با تلاش همکاران به سمت و سویی می رویم که همکاران ما و مردم استان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.


وی افزود: نکته مهم برای آبفا اینست که در مبحث سلامت آب شرب، همواره پیشگیری بر درمان مقدم باشد، این کمیته و بازرسی های دوره ای آبفا برای همین امر مهم است که سلامت فرایندهای گندزدایی به درستی در حال انجام بوده و آلودگی در آب شرب نباشد.


فخراحمد ضمن بیان اینکه آب مصرفی مردم استان سالم و بهداشتی است افزود: شرکت آبفا برای بررسی کیفیت مقید به این مسأله می باشد که کیفیت امری لحظه ای نیست و به فرایندی مرتبط است که از مبدأ تا مقصد را دربر می گیرد و در نهایت نیز آب شربی که بدست مشترکین در خانه ها می رسد سالم و بهداشتی است، این چرخه برای ما ارزش و اعتبار دارد.


وی تصریح کرد: طرح ایمنی آب در 5 پایلوت شهری و روستایی در مناطق یاسوج، دهدشت، مادوان و روستاهای موگرمون شهرستان لنده و تنگاری شهرستان بویراحمد آغاز شده و این فرایند در سرتاسر استان با جدیت دنبال می شود.


ذکر این نکته نیز ضروری است که گندزدایی و نظارت بر منابع و مخازن ذخیره و تاسیسات آب شرب در همه استان از نزدیک ترین نقطه شهری تا روستاهای دور افتاده در حال اجرا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: